Avatar billede frankieboy48 Nybegynder
24. juni 2008 - 09:12 Der er 3 kommentarer

Kan hjælp indhentes til søgeoptimering på Google?

Hej Eksperter!
Jeg har forgæves søgt at optimere min hjemmeside med diverse søgeord, men lige meget hjælper det.

Blot som eksempel: jagtrejser, Bulgarien.

Når jeg søger på disse - henvises til min gamle hjemmeside som ikke er aktuel.

her er linket til den aktuelle website: http://lewel.dk/lewel/jagt_wellness.html

Kan I hjælpe med en optimering. Giver det nødvendige antal point
Avatar billede w13 Novice
24. juni 2008 - 09:27 #1
Har du oprettet dig hos Google Webmastertools? Det er en rigtig god idé, da du så får at vide præcis hvad der er galt med din side.
Avatar billede keysersoze Guru
24. juni 2008 - 09:37 #2
Jeg har svært ved at se hvordan du mener du har optimeret siden - der er godt nok unikke titles, men du udnytter fx ikke title/alt på href/img tags, style skrevet direkte i koden fremfor at bruge eksterne css-filer gør at relevant indhold kommer længere ned og generelt indgår hverken jagtrejser eller bulgarien særlig mange gange i teksten. Du har også en, set fra både søgemaskinerne og brugernes synspunkt, ligegyldig forside hvor man ikke kan gøre andet end at trykke på "Enter" og det betyder både flere kliks og flere unødvendige niveauer i din linkstruktur.

Der er en masse artikler her der vil kunne hjælpe dig; http://www.eksperten.dk/artikler/Generelt-IT/Soegemaskiner/

En helt anden ting - jeg har siddet og klikket lidt rundt på siden og jeg synes det er mere end svært at finde rundt på siden. Menuen hopper op og ned, frem og tilbage og den indeholder ikke det samme på alle sider og opsætningen af informationerne virker heller ikke helt så konsekvent hvilket i den grad også forvirrer mit øje.
Avatar billede keysersoze Guru
08. september 2008 - 10:35 #3
lukketid?