Avatar billede jatime Nybegynder
11. juni 2008 - 11:59 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mail vedr. Bill Gates

Har modtaget mail, som er startet i udlandet og via mange "videresendelser" nu er landet hos een i mit netværk, der synes jeg skulle have et godt tilbud.

Emnet er, at Bill Gates er igang med undersøgelse, hvor alle der modtager og videresender den modtagne mail bliver registreret i MicroSofts systemer, hvorefter man bliver kontaktet senere og får tilsendt check med et beløb svarende til ca. 350 euro pr. mail.

Ville normalt boote sådanne mails udfra devisen, at den sidste naive idiot ikke skal være mig, men bliver alligevel nysgerrig ikke mindst når jeg scroller ned og ser, at flere af dem der videresender er personer, der burde være garant for seriøsitet.

ER der nogle i ekspertens netværk der kan opklare, om vi er ude i gøgl, fup o.a., eller om der er noget om snakken.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
11. juni 2008 - 12:10 #1
Troede ikke de stadig var i omløb - modtog en lignende mail for 8-10 år siden.

Man skulle næsten tro, at PostDanmark stod for forsendelsen :)
Avatar billede thesheriff Nybegynder
11. juni 2008 - 12:10 #2
Og ja, det er fup.
Avatar billede nva Praktikant
11. juni 2008 - 14:16 #3
Avatar billede rynke10 Novice
11. juni 2008 - 15:55 #4
Jeg er holdt om med at arbejde, jeg har så mange penge at jeg slet ikke behøver. Jeg sidder bare der hjemme og gør ikke noget, alligevel vinder jeg tit i Engelske eller Spanske lotterier, som jeg ikke engang har deltaget i. Så har jeg et par gange været så utrolig heldig, at en fra Uganda ville have netop MIN hjælp til at flytte 1294738495738395 US$ ud af landet og jeg måtte få 20%.
Nu sidder jeg bare og venter på pengene, imens bruger jeg min kassekredit til at købe billig Viagra på nettet, der kommer ofte gode tilbud og de forsikrer mig om at det er den ægte vare. ;-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. juni 2008 - 20:27 #5
http://www.runyourcarwithwater.com

Så sparer du penge :D
Avatar billede lonepeter Novice
12. juni 2008 - 07:57 #6
Avatar billede jatime Nybegynder
03. august 2012 - 09:13 #7
svar til lukning af spørgsmål