Avatar billede mrdj Nybegynder
06. juni 2008 - 19:31 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Sammenknytning af data i ASP

Hej

Jeg sidder med nogle data i en Access database som jeg skal have knyttet sammen på en ASP siden.

Fysisk er det sådan at jeg har en tabel der indeholder en masse poster med nogle hold og nogle person som så er tilknyttet det hold.

Det jeg ønsker løst er at hold og personer knyttes sammen på nettet så de bliver vist rigtigt. De knyttes sammen med holdet via HoldID samt SquadID (start)

Jeg ønsker det vist på følgende måde

1. (Placering ligger i tabel) - Hold navn
Spiller1  G1 G2 G3 G4 G5 G6 Total
Spiller2  G1 G2 G3 G4 G5 G6 Total
Holdtotaler G1 G2 G3 G4 G5 G6 Total (ligger i tabellen)

2. (Placering ligger i tabel) - Hold navn
Spiller1  G1 G2 G3 G4 G5 G6 Total
Spiller2  G1 G2 G3 G4 G5 G6 Total
Holdtotaler G1 G2 G3 G4 G5 G6 Total (ligger i tabellen)

og så fremdeles indtil der ikke er flere poster i databasen der matcher det valgte SquadID

Håber nogle kan hjælpe hurtigt da det er en hasteopgave :-(

Har forsøgt at lave det men kan ikke få det til at fungere.
Kan sende ASP samt DB.

På forhånd tak for hjælpen
Avatar billede jansangill Nybegynder
07. juni 2008 - 21:14 #1
Smid det op på en ftp eller noget så det kan downloades, så skal jeg kigge på det engang.
Avatar billede mrdj Nybegynder
03. januar 2009 - 11:14 #2
Lukker dette spørgsmål da det er løst ved hjælp fra anden side.