Avatar billede page Nybegynder
06. juni 2008 - 14:35 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Slette indhold af form tag og redirect

Hey,

For et par måneder siden fik jeg lavet et upload nyhed til mysql db script, og det virker som sådan også fint nok.
Men jeg kunne godt tænke mig at den slettede indholdet af form tagget når det var blevet smidt ind i tabellen da den ellers indsætter det hvergang siden reloades.

Efterfølgende kunne jeg godt tænke mig at den havde en redirect funktion således at jeg bliver sendte videre til en side hvor jeg kan udfylde metatags. Det kan gøres med Response.Redirect("www.minside.dk") men jeg er i tvivl om hvordan jeg smider det ind så den kun sender mig videre hvis der er noget i form tagget, hvis indhold jo i øvrigt skal slettes.

Håber i forstår :)

mvh
Avatar billede page Nybegynder
06. juni 2008 - 14:42 #1
Nå, den redirect funktion fik jeg til at virke 2 min efter min post. Så mangler jeg kun at slette indholdet :)
Avatar billede page Nybegynder
06. juni 2008 - 20:47 #2
Jeg lukker igen da jeg er ude over problemet med min redirect.