Avatar billede tribalroots Nybegynder
25. maj 2008 - 16:03 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kabinet til Externe hdd.

På mit skrivebord har jeg placeret 3 eksterne harddiske som alle er koblet til min bærbare via en USB switch. Dette er mig en stor fordel for jeg skal kan tænde og slukke dem efter hvorledes jeg nu bruger. Ulempen er at det fylder og roder.
Det jeg godt kunne tænke mig var noget i stil med et kabinet/rack/tower...et-eller-andet, som kunne holde 4-6 harddiske, samt et evt DVD drev. Det skal ikke være nogen computer, men blot en extern lager-enhed som jeg skal kunne koble til den bærbare, om det så bliver via USB eller hvad det gør...I dont know.
Spørgsmålet er; hvad skal jeg kigge efter og kan det overhovedet lade sig gøre at koble tingene sammen på sådan vis?
Og sidst, hvis det kobles til den bærbare via USB, kan der opstå komplikationer hvis flere af drevene så bruges samtidig, eller er der en evt. vej rundt om det?
Avatar billede tribalroots Nybegynder
26. juni 2008 - 18:23 #1
Lukker...
Avatar billede edvardj Novice
29. juni 2008 - 11:44 #2
jeg har sådane en her til 4 diske

http://www.shg.dk/p/2097077  kan fås både til ATA og SATA diske