Avatar billede jonas_h Nybegynder
08. maj 2008 - 20:54 Der er 1 kommentar

Namespaces osv "virker" pludselig ikke

Jeg har lavet et større projekt i Visual studio 2005 (.net/C#) og lige pludselig virker namespaces ikke længere udefra APP_Code mappen. Det har hele tiden virket, men pludselig er der problemer.

Nogle som har et forslag tli hvad der kan være sket eller hvad jeg kan have trykket på som kan have været skyld i det?? Jeg forstår det simpelthen ikke. Selv når man skriver at en side skal nedarve fra System.Web.UI.Page, kan Visual Studie ikke "genkende" det. Den kan genkende System, men den kender ikke "Web" efterfølgende
Avatar billede jonas_h Nybegynder
08. maj 2008 - 21:18 #1
Hvis det kan hjælpe med at finde fejlen, så er det kun med en WebForm det sker - laver jeg et User Control i præcis samme mappe virker alt perfekt og den kan genkende alt osv. Arrr!