Avatar billede mandenmedplanen Nybegynder
05. maj 2008 - 23:11 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

tekst væk i tekstboks

Jeg er ved at lave et søge felt, og vil gerne have lavet således at når jeg klikker i søgefeltet forsvinder teksten, og når ejg så trykker et andet sted kommer det igen... det kan sikkert lade sig gøre med nor postBack, men nogen der har en smart kode til dette ?
Avatar billede roenving Novice
06. maj 2008 - 00:39 #1
Hvad med et simpelt javascript, se f.eks. http://roenving.users.whitehat.dk/WD3Input.html !-)
Avatar billede mandenmedplanen Nybegynder
06. maj 2008 - 08:57 #2
Tak for det - det var en stor hjælp... men kan dfet ikke lade sig gøre med C# ?
Avatar billede roenving Novice
06. maj 2008 - 12:43 #3
Det kan sagtens lade sig gøre, men da .NET/C# afvikles på serveren, skal det jo ske med en postback, og det er rent spild af båndbredde, når det så simpelt kan laves med javascript !-)

-- og den gamle med at brugervenlighed er smart at håndtere med javascript, når det kan lade sig gøre, mens mere hardcore ting bør laves på serveren er jo fuldt tilstede i dette problem !o]
Avatar billede mandenmedplanen Nybegynder
06. maj 2008 - 12:52 #4
det kan jeg godt se... smid et svar og scor dine velfortjente point
Avatar billede roenving Novice
06. maj 2008 - 13:21 #5
Velbekomme '-)
Avatar billede roenving Novice
06. maj 2008 - 13:56 #6
-- og tak for point ;~}