Avatar billede piratten22 Nybegynder
30. april 2008 - 14:22 Der er 2 kommentarer

hjælp: til hjemmeside login

Hej.

Jeg har ikke helt styr på php, men kan godt det grundlæggende. Jeg laver en hjemmeside i et program hved navn kompozer og kunne godt tænke mig at få at hvide helt fra bunden af hvordan man laver et login system. Jeg hved at det skal laves hved hjælp af php og mysql, men hved ikke hvordan. Måske kunne det værre at jeg kunne få noget hjælp evt. hved at lave eller foreslåg nogle guides eller bare lave det for mig. Jeg har også læst på webhostings hjemmeside at de giver muglihed for at systemmet kan gøre på deres server. Men jeg håber i kan hjælpe mig.
Ps. Kan i ikke lige sende et link til et sted hvor du kan downloade en mysql databasse
Avatar billede nemlig Professor
30. april 2008 - 16:15 #1
Der findes rigtig mange steder på nettet, hvor du kan læse om login-systemer.
Her er blot nogle.
http://www.phpshark.dk/?p=category&id=1

Jeg vil anbefale, at du selv kaster dig ud i det - det er den måde du lærer det på.

Og her kan du læse lidt om MySQL databaser:
http://www.webviden.dk/modules.php?op=modload&name=News&file=index&catid=&topic=7
Avatar billede piratten22 Nybegynder
30. april 2008 - 17:00 #2
Tak.. men vil stadig gerne have lidt hjælp, hvis i altså gider:-p