Avatar billede simonadrian Nybegynder
23. april 2008 - 10:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvor er .NET

Jeg ved det lyder åndssvagt, men hvor finder jeg .NET.
Jeg har lige downloadet og - troede jeg - installeret - .NET 3.5 uden problemer, men jeg kan, ved min salige ikke finde det, hvis det altså er noget man skal finde.
Som du nok kan forstå aner jeg dybest set ikke meget om .NET, men jeg regnede med at der ville være et eller andet program, jeg kunne arbejde i.
Jeg har Vista Ultimate og har aktiveret .NET i windows funktioner.
Hvad er det jeg misser.
Avatar billede keysersoze Guru
23. april 2008 - 11:07 #1
Hvis det kun er selve frameworket du har hentet og installeret skal du have fat et udviklingsværktøj hvis du skal arbejde med .NET - fx Visual Studio.
Avatar billede simonadrian Nybegynder
23. april 2008 - 11:12 #2
Det er lige gået op for mig. Jeg har lige downloadet web matrix og er ved at installerere Visual Web developer. Er der ellers noget jeg skal være opmærksom på.
Avatar billede keysersoze Guru
23. april 2008 - 11:23 #3
en database vil formentlig være en god idé - der kan du hente en gratis express version fra MS. Derudover ikke det store for at komme i gang - så held og lykke :)