Avatar billede greenberrydk Praktikant
22. april 2008 - 21:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Dårlig grafik i spil

Dårlig grafik under spil, f.eks fifa 2008.....

Hej. Jeg er ny herinde, så kender ikke lige til hvilket emne jeg skal under osv, men nu prøver jeg lige her.

Jeg fik at vide af en kammerat, at i måske kunne hjælpe mig videre ?

Jeg har et problem med udførelsen af grafikken i alle de spil jeg prøver, at spille, herunder f.eks fifa 08, fifa manager, football manager, need for speed, osv....

Problemet opstår når jeg er inde i spillene, så sker der det, at det hele kører utrolig langsomt? f.eks fifa 08, der rykker fodboldspillerne meget langsomt, altså i mega slow, hvad kan det skyldes? Jeg har opdateret mit Geforce 8500 kort og det har tidligere virket, men fra idag virker det kun i slow, crap..

Håber beskrivelsen er ok?

Mvh Greenberry
Avatar billede mismis Nybegynder
24. april 2008 - 23:41 #1
det kan være mange ting nu ved jeg ikke lige hvad din cpu laver
1) check cpu meter i joblisten om du har alt fri
2) check om din køler på dit grafikkort køre rundt i anstendigt tempo
3) check din skærm opløsning hvad den er sat til, har du slået max antailizing eller noget til i grafik instillinger kan det gøre en del for din hastigheds nedstææelse

eventuelt prøv at opdater din driver fra nvidias webside

mvh

mis
Avatar billede tha_painter Nybegynder
20. maj 2008 - 19:49 #2
jeg ved at mit svar er nederen, men det er  det eneste jeg kan kommer op med :

-Sørg for at sætte grafikken ned til det laveste i spillet. Sørg for at alle ting, der gør at det ser smukt ud bliver sat ned..
-Lad være med at køre andet i mens! Msn skal lukkes, din browser.. alt..

Jeg ved det er lidt ringe svar, men det virker for mig.. Jeg har gjordt det med GTA:SA og Scarface.