Avatar billede haz Nybegynder
18. april 2008 - 04:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

masterpage i eksisterende projekt

har bestemt mig for at prøve at benytte masterpage på et eksisterende projekt (vs 2005 c#)
kan man det ?
og evt. hvordan gøres det uden at fucke det hele op ?
Avatar billede nielle Nybegynder
18. april 2008 - 07:29 #1
Ja, det kan du sagtens.

En masterpage pliver kun brugt på de sider hvor du specifikt angiver det. Du kan endda have forskellige masterpages i dit projekt tiul forskelleige typer af sider.

Det at tilføje en masterpage vil derfor ikke ændre på noget som helst i dit eksisterende projekt. Den er først "synlig" på de sider hvor du vælger at bruge den.
Avatar billede haz Nybegynder
18. april 2008 - 15:55 #2
tak så må jeg hellere prøve igen.

smid et svar hvis du er til den slags
Avatar billede nielle Nybegynder
18. april 2008 - 18:42 #3
Svar :^)