Avatar billede jkampmann Nybegynder
06. april 2008 - 23:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke uploade billeder (Access to the path )

Hej, jeg sidder med et problem som jeg håber en af jer klogehoveder kan hjælpe mig med.

Når jeg uploader et billede, siger den, at:

Access to the path 'd:\web\localuserxxx.dk\public_html\xxxx\baggrundsbilleder\1248369.jpg' is denied.

Og jeg har sat CHMOD til 777 på mappen - hvad kan være problemet? Noget i web.config, eller noget using.* værk?

På forhånd tak!
Avatar billede kalp Novice
07. april 2008 - 01:26 #1
hvis du har det på et webhotel skal du nok ud i en anden mappe hvor det tillades at uploade filer.

hvis det er lokalt må du give aspnet konto'en på baggrundsbilleder flere rettigheder.
Avatar billede jkampmann Nybegynder
07. april 2008 - 12:40 #2
"hvis du har det på et webhotel skal du nok ud i en anden mappe hvor det tillades at uploade filer."

- hvad vil det sige?
Avatar billede mcnovy Nybegynder
07. april 2008 - 13:14 #3
nogle webhoteler tillader kun at man kan uploade i bestemte mapper..
og at du ikke selv kan få lov at sætte dit upload path..
Avatar billede jkampmann Nybegynder
07. april 2008 - 16:39 #4
Skulle bare sætte <identity impersonate="true"/> i web.confg !-)