Avatar billede gudmund_nielsen Nybegynder
05. april 2008 - 14:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvad anvendes Navigationsvisning til i FrontPage

Hvad anvendes Navigationsvisning til i FrontPage??? Jeg kan godt se at man kan opbygge et hieraki af sider, men der er vel ingen autoamtisk link af siderne i hierakiet, dvs. de sider der er forbundne??? Så hvad skal man egentlige bruge det til???
Avatar billede justrace Novice
05. april 2008 - 18:40 #1
Prøv at lave 2 sider, kald dem et eller andet, lav et link til dem fra "forsiden", altså index.htm. Prøv så navigationsvisning. Det kan evt. bruges hvis der er links der ikke virker eller lign..
Avatar billede gudmund_nielsen Nybegynder
05. april 2008 - 19:08 #2
Ja det har jeg lavet som du siger, men når jeg så går til Navigationsvisning ser jeg kun Index.htm de 2 andre sider vises ikke. Så ved jeg godt at jeg kan trække dem ud under Index.htm, men det kan jeg jo også selvom jeg ikke har linket dem til Index.htm. Summa sumarum jeg kan ikke se hvad det kan bruges til???
Avatar billede gudmund_nielsen Nybegynder
19. april 2008 - 12:17 #3
Spørgsmål udgået