Avatar billede heyn Nybegynder
25. marts 2008 - 20:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Udvikle træer

Hej Alle.

Jeg vil gerne udvikle nogle træer af forskellig type. Findes der plugins der kan klare den opgave, og som er gratis. Jeg har selv søgt dagevis på nettet men fandt intet. Kan nogen hjælpe?

Mvh Christian
Avatar billede osborne Nybegynder
27. marts 2008 - 12:43 #1
Der er flere plugins til at udvikle træer (og så er der jo også mulighed for at gøre det i 3ds max selv .. jeg regner med at du har en realativ ny version af max?)

Anyway et super godt sted at finde addins til max (søg f.eks. på Tree) er http://www.maxplugins.de/

HÅber du kan bruge det
Avatar billede osborne Nybegynder
28. marts 2008 - 03:24 #2
Har du brug for mere?
Avatar billede heyn Nybegynder
28. marts 2008 - 06:55 #3
Hej Osborne.

Super - http://www.maxplugins.de/ har fået en plads blandt mine bogmærker i FireFox.

Iøvrigt bruger jeg Max 2008.

Nej jeg har ikke brug for mere hjælp lige nu. Mange tak.

Mvh Christian
Avatar billede osborne Nybegynder
28. marts 2008 - 09:53 #4
Alle tiders. Tak for point.