Avatar billede fieklokke Nybegynder
21. marts 2008 - 11:43 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvilke ram bruger min pc.

Kan jeg nogen steder finde ud af hvilke ram min pc bruger og hvor mange der er i.
Det er en stationær Micromaxx.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
21. marts 2008 - 11:46 #1
Jeg plejer at bruge SIW System Informations for Windows
://www.gtopala.com/
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
21. marts 2008 - 11:47 #2
Avatar billede fieklokke Nybegynder
21. marts 2008 - 12:05 #3
Hvor skal jeg gå ind på den side????
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
21. marts 2008 - 12:56 #4
Avatar billede fieklokke Nybegynder
21. marts 2008 - 14:46 #5
Tak, så fik jeg opklaret det problem.
Min pc er meget langsom når den skal åbne sider og når jeg går i Outlook Expres åbner den først en del af siden og efter 10-15 sek. resten og det sjove er at den ikke åbner indbakke,det kan jeg først gøre når jeg har været i sendt post eller en af de andre.
Eller er det min harddisk som er ved at være færdig.pcèn er fra 1/2-2005,hvis du har en mening om det så kom lige med det som svar så du kan få dine velfortjente point.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
21. marts 2008 - 15:10 #6
Det kan være mange ting, hvis du aldrig har renset ud i selve kabinettet kan det være meget støv omkring CPU, strømforsyning, eller alle steder hvor der er en blæser.
Derefter kan du også rense ud i midlertidige filer, spyware og adware, men herom skal du nok konsultere www.helgec.dk der er der mange gode forslag om hvordan du renser din pc for edb "snavs"
Støv og snavs kan forsigtigt støvsuges væk, eller man kan bruge en kompressor, men gør det udendørs, det er en noget griset affære.