Avatar billede k-net Nybegynder
19. marts 2008 - 09:58 Der er 1 kommentar

Splittet DNS ?

Hej "Eksperter"

Følgende problemstilling:

Hosting hos BGsys.dk på Linux server.

Jeg har et domæne som jeg har flyttet DNS pegning på fra "IP 1" til "IP 2" og det fungerer såmænd godt nok...problemet er at der er installationer på "IP 1" ( www.mitdomæne.dk/galleri/ ) som jeg stadig ønsker at vise derfra. Men da jeg har DNS'et www.mitdomæne.dk til "IP 2" - så kan jeg ikke længere se www.mitdomæne.dk/galleri/ da det stadig ligger på "IP 1".

Pyhh.. håber at det er bare lidt forståeligt :-)

Spørgsmålet er så, om det er muligt via DNS at pege www.mitdomæne.dk/galleri/ til "IP 1" og www.mitdomæne.dk til "IP 2" - så jeg ikke skal geninstallere hele galleriet igen!

NB: Jeg bruger GRATISDNS's fantasktiske services :-)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
19. marts 2008 - 10:00 #1
Hvis du kan ændre www.mitdomæne.dk/galleri til galleri.mitdomæne.dk, så kan du