Avatar billede moroax Nybegynder
19. marts 2008 - 04:22 Der er 1 kommentar

onload i aspx.vb køres ikke

i min fil opretBruger2.aspx har jeg følgende i toppen:
<%@ Page Language="vb" AutoEventWireup="true" MasterPageFile="~/Master/DDM.Master" CodeBehind="Opretbruger2.aspx.vb" Inherits="DDM.Opretbruger"
    title="Untitled Page" %>

i min Opretbruger2.aspx.vb fil, har jeg følgende:
Protected Sub Page_Load(ByVal sender As Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Me.Load
  response.write("TEST")
end sub

og INTET kommer frem...

nogle der ved hvorfor ??..
- ja, normalt er der kode der skulle hentes, men intet virkede, så jeg bad bare om et simpelt response.write...

(koderne ligger hos surftown, og de burde da understøtte .aspx.vb filer ikke ??..)

// MoRoax...
Avatar billede kalp Novice
19. marts 2008 - 07:45 #1
hvis det virker lokalt så virker det nok også hos surftown.

du skal ikke "Publish" dit website, men ligger det op som ren kode.
så bør det virke.