Avatar billede okidoky Nybegynder
18. marts 2008 - 18:57 Der er 6 kommentarer

Lang tid

Hej

Når nogen besøger min side, tager det en evighed for at uploade siden til personen
Kan prblemet være at den først læser alle mine billeder igennem selvom de er på en anden side på domæne og så viser den forsiden?????
Avatar billede w13 Novice
18. marts 2008 - 19:07 #1
Nej, billeder, der ikke bruges/vises, bliver ikke loadet.

Det er nok snarere noget databasekald eller lign., men det er umuligt at sige uden at se et link eller noget kode.
Avatar billede okidoky Nybegynder
18. marts 2008 - 19:12 #2
ups glemte lige at side det... jeg har haft en access database på før ... der kørte den fint, men da jeg skiftede til sql gik den galt... det tager en evighed nu ??
Avatar billede okidoky Nybegynder
18. marts 2008 - 19:15 #3
Imports System.Data
Imports System.Data.ODBC

Public Class DataAccess
    Inherits System.Web.UI.Page

    'Funktionen til at hente data fra en database
    Public Function GetData(ByVal SQL As String) As DataTable

        Dim objDS As New DataSet
        Dim objConn As New OdbcConnection("DRIVER={MySQL ODBC 3.51 Driver};Server=212.97.132.74;Port=3306;Database=asd;User=asd;Password=asd;Option=3;")
        Dim objDA As New OdbcDataAdapter(SQL, objConn)

        objDA.Fill(objDS)
        objConn.Close()

        Return objDS.Tables(0)

    End Function

    'Subrutinen til at redigere, slette eller oprette i en database
    Public Sub ModifyData(ByVal SQL As String)

        Dim objConn As New OdbcConnection("DRIVER={MySQL ODBC 3.51 Driver};Server=212.97.132.74;Port=3306;Database=asd;User=asd;Password=asd;Option=3;")
        Dim objCMD As New OdbcCommand(SQL, objConn)

        objConn.Open()
        objCMD.ExecuteNonQuery()
        objConn.Close()

    End Sub

End Class
Avatar billede w13 Novice
19. marts 2008 - 10:01 #4
Hvor meget henter du ud ad gangen?
Avatar billede okidoky Nybegynder
19. marts 2008 - 11:09 #5
3-4 udtræk på forsiden
Avatar billede w13 Novice
19. marts 2008 - 17:54 #6
Og hvor meget har du i databasen?