Avatar billede annette_kjaergaard Nybegynder
17. marts 2008 - 22:13 Der er 5 kommentarer

Tjek af log fil

Hej

Min fremlige søn på 12 år har surfet porno på nettet og fået slæbt en masse snavs med hjem. Jeg har fulgt Eksperten råd og kørt de 4 våben og fået en log fil, som jeg nu håber der er en eller anden, der kan hjælpe mig med at tyde og give anbefaling om, hvad jeg skal gøre.

Log filen ser sådan ud:

SUPERAntiSpyware Scan Log
http://www.superantispyware.com

Generated 03/09/2008 at 11:09 PM

Application Version : 4.0.1154

Core Rules Database Version : 3412
Trace Rules Database Version: 1408

Scan type      : Complete Scan
Total Scan Time : 00:58:54

Memory items scanned      : 179
Memory threats detected  : 0
Registry items scanned    : 5021
Registry threats detected : 21
File items scanned        : 16187
File threats detected    : 429

MyWay Search Assistant Computers
    HKLM\Software\Classes\CLSID\{4D25F921-B9FE-4682-BF72-8AB8210D6D75}
    HKCR\CLSID\{4D25F921-B9FE-4682-BF72-8AB8210D6D75}
    HKCR\CLSID\{4D25F921-B9FE-4682-BF72-8AB8210D6D75}\InprocServer32
    HKCR\CLSID\{4D25F921-B9FE-4682-BF72-8AB8210D6D75}\InprocServer32#ThreadingModel
    HKCR\CLSID\{4D25F921-B9FE-4682-BF72-8AB8210D6D75}\Programmable
    C:\PROGRAMMER\MYWAYSA\SRCHASDE\DESRCAS.DLL
    HKLM\Software\Classes\CLSID\{4D25F926-B9FE-4682-BF72-8AB8210D6D75}
    HKCR\CLSID\{4D25F926-B9FE-4682-BF72-8AB8210D6D75}
    HKCR\CLSID\{4D25F926-B9FE-4682-BF72-8AB8210D6D75}\InprocServer32
    HKCR\CLSID\{4D25F926-B9FE-4682-BF72-8AB8210D6D75}\InprocServer32#ThreadingModel
    HKCR\CLSID\{4D25F926-B9FE-4682-BF72-8AB8210D6D75}\Programmable
    HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{4D25F921-B9FE-4682-BF72-8AB8210D6D75}
    HKU\S-1-5-21-4123743813-383384938-2125521438-1007\Software\Microsoft\Internet Explorer\URLSearchHooks#{4D25F926-B9FE-4682-BF72-8AB8210D6D75}

Adware.Tracking Cookie
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@9750398[2].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@ads.skisport[2].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@protect.trustedantivirus[3].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@statse.webtrendslive[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@hitbox[2].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@e2.emediate[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@perf.overture[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@882183888888128[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@server.iad.liveperson[2].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@ad.yieldmanager[2].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@m1.webstats4u[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@atdmt[2].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@ads.pointroll[2].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@adopt.specificclick[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@valueclick[2].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@roiservice[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@tribalfusion[2].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@indexstats[2].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@clickski[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@mediametrics.mpsa[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@burstnet[2].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@komtrack[2].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@indextools[2].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@ads.addynamix[2].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@tracking.notabenestats[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@adserver.banneradministration[2].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@statcounter[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@rotator.adjuggler[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@stat.postdanmark[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@gomyhit[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@clickbank[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@revenue[2].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@data2.perf.overture[2].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@data1.perf.overture[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@731234367658677[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@cgi-bin[2].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@counter.hitslink[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@ads.evendi[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@doubleclick[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@mediaplex[2].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@clicks.hmcampaign[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@as1.falkag[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@tradedoubler[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@edsa.122.2o7[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@ads2.wetter[2].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@superstats[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@as-us.falkag[2].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@ads.realtechnetwork[2].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@estat[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@ehg-dig.hitbox[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@fastclick[2].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@yourmedia[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@adtech[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@dcszp7e1v10000omp5r9bmtnv_1o4g[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@globalstat[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@trafficmp[2].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@ehg-legonewyorkinc.hitbox[2].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@findexa.adbureau[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@www.ticketsnow[2].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@ticketsnow[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@xiti[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@adserver.71i[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@c2.gostats[2].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@serving-sys[2].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@microsofteup.112.2o7[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@track.adform[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@advertising[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@2o7[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@maxserving[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@ads.as4x.tmcs[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@ehg-theviptour.hitbox[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@tracking.3gnet[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@ad1.emediate[2].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@www.ticketsnow1[2].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@questionmarket[2].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@media.adrevolver[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@switzerland.advertserve[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@ads.dk-kogebogen[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@wannafind[2].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@ebookers[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@northamcisters.tripod[2].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@m1.webstats.motigo[2].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@adfair[2].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@telmore.112.2o7[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@stat.dealtime[2].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@www.etracker[2].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@ads.karbon[2].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@overture[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@208.122.40[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@adopt.euroclick[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@clickski[2].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@bs.serving-sys[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@findexa-s.adbureau[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@findwhat[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@www.halstats[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@magasindn.112.2o7[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@mediaservice[2].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@www.clickski[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@eas.apm.emediate[2].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@adrevolver[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@realmedia[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@ads.expedia[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@adfarm1.adition[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@specificclick[2].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@ads.hojmark[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@den[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@eas4.emediate[2].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@media.hotels[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@cassava[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@adv.webmd[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@www.googleadservices[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@ad.zanox[2].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@www.googleadservices[8].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@revsci[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@eboks.112.2o7[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@www.clickski[2].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@find.aarhuskommune[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@adserver.easyad[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@tripod[2].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@888[2].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@almbrand.112.2o7[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@hotelscom.122.2o7[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@richmedia.yahoo[2].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@209.9.174[2].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@protect.trustedantivirus[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@gomyhit[3].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@track.webgains[2].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@avsystemcare[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@ads2.jubii[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@stat.novasol[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@ehg-skistar.hitbox[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@tacoda[2].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@www.googleadservices[7].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@208.122.40[2].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@nightfind[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@www.system-defender[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@edcgruppen.112.2o7[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@capitalfind[2].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@login.tracking101[2].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@saxocom.112.2o7[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@dealtime[1].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@www.googleadservices[2].txt
    C:\Documents and Settings\Annette\Cookies\annette@ads.revsci[1].txt
    C:\Documents and Settings\Christian\Cookies\christian@208.122.40[3].txt
    C:\Documents and Settings\Christian\Cookies\christian@208.122.40[2].txt
    C:\Documents and Settings\Christian\Cookies\christian@maxifind[2].txt
    C:\Documents and Settings\Christian\Cookies\christian@209.9.174[2].txt
    C:\Documents and Settings\Christian\Cookies\christian@introduction-find[2].txt
    C:\Documents and Settings\Christian\Cookies\christian@masterly-finder[2].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@e2.emediate[1].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@www.findalt[1].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@ad1.emediate[1].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@ehg-dig.hitbox[2].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@dealtime.co[1].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@track.webgains[1].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@shoptracker[1].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@ehg-legonewyorkinc.hitbox[2].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@superstats[1].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@ehg-skistar.hitbox[2].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@adfair[2].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@stat.inleadmedia[1].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@ads.skisport[2].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@atwola[2].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@ad.eyemedia[1].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@ad.adtoma[2].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@postclicktracking[1].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@xml.bravenetmedianetwork[2].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@media.hotels[1].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@eas4.emediate[1].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@qxl.banneradministration[1].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@edsa.122.2o7[1].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@adserver.adsimsar[1].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@www3.addfreestats[2].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@ads.estart[1].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@flashstat.jubii[2].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@indexstats[2].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@stat.dealtime[2].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@almbrand.112.2o7[1].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@borsen.112.2o7[1].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@banner.gratis-ting[1].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@ehg-sonyesolutions.hitbox[2].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@perf.overture[1].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@findexa.adbureau[1].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@zedo[1].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@byggefind[1].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@adserver.etrafik[1].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@stepstone.112.2o7[1].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@politiken.112.2o7[1].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@banner-tiscali[1].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@stats.skisrossignol[1].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@xiti[1].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@www.etracker[1].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@www.clickski[1].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@freefind[2].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@autocom.112.2o7[1].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@ads.adbrite[1].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@stat.katalysatormedia[1].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@as-eu.falkag[1].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@server.iad.liveperson[2].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@hotelscom.122.2o7[1].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@data2.perf.overture[1].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@ads.dk-kogebogen[2].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@ads2.jubii[1].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@ehg-warnerbrothers.hitbox[2].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@tribalfusion[2].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@adserver.banneradministration[1].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@counter.hitslink[2].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@www.googleadservices[6].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@stat.onestat[2].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@www.googleadservices[3].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@indextools[1].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@tracker.kfz-nfz[2].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@www.googleadservices[1].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@www.googleadservices[5].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@adopt.hbmediapro[2].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@bannere.fyens[1].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@track.adform[1].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@adfarm1.adition[1].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@clickport[2].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@tracker.kampanj[1].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@eas.apm.emediate[1].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@click.falckcampaign.buyingexperience[1].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@specificclick[2].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@ads.hojmark[2].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@tooth21.bigmouthmedia[1].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@sento.122.2o7[1].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@m1.webstats.motigo[2].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@eboks.112.2o7[1].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@ads.ssl.jubii[1].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@as1.falkag[1].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@clickski[2].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@azjmp[2].txt
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@ads.as4x.tmcs[2].txt
    C:\Documents and Settings\Johannes\Cookies\johannes@anad.tacoda[1].txt
    C:\Documents and Settings\Johannes\Cookies\johannes@atdmt[2].txt
    C:\Documents and Settings\Johannes\Cookies\johannes@ads.pointroll[2].txt
    C:\Documents and Settings\Johannes\Cookies\johannes@track.adform[1].txt
    C:\Documents and Settings\Johannes\Cookies\johannes@tradedoubler[2].txt
    C:\Documents and Settings\Johannes\Cookies\johannes@advertising[1].txt
    C:\Documents and Settings\Johannes\Cookies\johannes@sonofon.112.2o7[1].txt
    C:\Documents and Settings\Johannes\Cookies\johannes@ad1.emediate[1].txt
    C:\Documents and Settings\Johannes\Cookies\johannes@ads2.jubii[1].txt
    C:\Documents and Settings\Johannes\Cookies\johannes@e2.emediate[1].txt
    C:\Documents and Settings\Johannes\Cookies\johannes@ehg-legonewyorkinc.hitbox[2].txt
    C:\Documents and Settings\Johannes\Cookies\johannes@mediaplex[1].txt
    C:\Documents and Settings\Johannes\Cookies\johannes@fastclick[2].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@specificclick[2].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@www.sex-cartoons[1].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@gratisporno[2].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@ads.cinemode[2].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@server.cpmstar[1].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@www.drawn-sex[2].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@www.sexaben[2].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@www.sexaben[1].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@www.sexaben[4].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@online.adservicemedia[2].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@sexkanaler[1].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@banner.gratis-ting[2].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@clicks.adengage[2].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@counter13.sextracker[1].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@www.disney-porn[2].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@drawn-sex[1].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@counter11.sextracker[2].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@ad1.clickhype[1].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@cartoon-freeporn[2].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@counter2.sextracker[1].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@www.adultmovienetwork[2].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@www.adultmovienetwork[1].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@topsexart[1].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@toplist[1].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@hentaicounter[1].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@counter4.sextracker[1].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@counter3.sextracker[2].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@sexyandfunny[1].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@4.adbrite[2].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@3.adbrite[2].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@sexaben[2].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@sexaben[1].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@ads.revsci[1].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@image.masterstats[1].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@www.disney-pornstars[2].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@track.adform[2].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@www.adult-empire[2].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@counter8.sextracker[2].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@iacas.adbureau[2].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@www.pornomaskinen[2].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@idrawporn[1].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@porncomicbook[1].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@counter9.sextracker[1].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@www.comprabanner[2].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@eas.apm.emediate[2].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@eyewonder[1].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@precisionclick[1].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@www.cartoon-sex[2].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@adfair[1].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@apmebf[1].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@banners.battleon[1].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@cartoonpornguide[2].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@www.superadultgames[1].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@top.disneyporn[2].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@www.pornvideos[1].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@m1.webstats.motigo[1].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@teen-titans.cartoonpornguide[2].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@gratis-porno[2].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@ad.zanox[1].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@www.toontraffic[1].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@209.9.174[2].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@www.thepornart[2].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@adultcomix[2].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@metacafe.122.2o7[1].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@traffic-h[1].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@208.122.40[1].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@fishadultgames[2].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@myhornycartoons[2].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@208.122.40[3].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@galleries.adult-empire[2].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@banners2.battleon[1].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@www.adultarcadesworld[1].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@pornofilm[1].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@sexdebut[2].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@zbox.zanox[2].txt
    C:\Documents and Settings\Valdemar\Cookies\valdemar@ads.newgrounds[1].txt

Browser Hijacker.Internet Explorer Settings Hijack
    HKU\S-1-5-21-4123743813-383384938-2125521438-1007\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main#Start Page [ http://softwarereferral.com/jump.php?wmid=6010&mid=MjI6Ojg5&lid=2 ]

Unclassified.Unknown Origin
    HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\ShellServiceObjectDelayLoad#zip [ {e9e2ae68-05da-46b9-9122-84548637b3ce} ]

Trojan.Net-MSV/VPS
    HKCR\MSVPS.MSVPSApp
    HKCR\MSVPS.MSVPSApp\CLSID
    HKCR\MSVPS.MSVPSApp\CurVer

Desktop Hijacker.AboutYourPrivacy
    C:\Documents and Settings\Annette\Skrivebord\Error Cleaner.url
    C:\Documents and Settings\Annette\Skrivebord\Privacy Protector.url
    C:\Documents and Settings\Annette\Skrivebord\Spyware&Malware Protection.url
    C:\Documents and Settings\Annette\Foretrukne\Error Cleaner.url
    C:\Documents and Settings\Annette\Foretrukne\Privacy Protector.url
    C:\Documents and Settings\Annette\Foretrukne\Spyware&Malware Protection.url

Rogue.XP AntiVirus
    C:\Programmer\XP Antivirus\xpa.exe
    C:\Programmer\XP Antivirus

Rogue.ErrorFighter
    HKLM\Software\ugac
    HKLM\Software\ugac#DomainName

Rogue.AdvancedCleaner
    C:\DOCUMENTS AND SETTINGS\CHRISTIAN\LOKALE INDSTILLINGER\TEMP\UADCDK_0001_D10M2201\INSTALLER.EXE
    C:\SYSTEM VOLUME INFORMATION\_RESTORE{B1829B26-DD2F-4063-B395-DB9B61FBA91D}\RP152\A0040386.EXE
    C:\SYSTEM VOLUME INFORMATION\_RESTORE{B1829B26-DD2F-4063-B395-DB9B61FBA91D}\RP152\A0040389.EXE

Rogue.StorageProtector/Trace
    C:\SYSTEM VOLUME INFORMATION\_RESTORE{B1829B26-DD2F-4063-B395-DB9B61FBA91D}\RP153\A0040430.EXE

Trojan.Unknown Origin
    C:\SYSTEM VOLUME INFORMATION\_RESTORE{B1829B26-DD2F-4063-B395-DB9B61FBA91D}\RP153\A0040435.EXE

Trace.Known Threat Sources
    C:\Documents and Settings\Annette\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XP8IJTLM\data[1].htm
    C:\Documents and Settings\Annette\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\3N9Q26F3\cut2[1].gif
    C:\Documents and Settings\Annette\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\3ZVBIF2E\con1[1].gif
    C:\Documents and Settings\Annette\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\G5IVK9AB\main_top[1].gif
    C:\Documents and Settings\Annette\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\SG2MBDDY\load_txt2[1].gif
    C:\Documents and Settings\Annette\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\3ZVBIF2E\forsvar[1].htm
    C:\Documents and Settings\Annette\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XP8IJTLM\cut4[1].gif
    C:\Documents and Settings\Annette\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\EJIT2PGI\load_pointer[1].gif
    C:\Documents and Settings\Annette\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\79GOAHJL\bord_bttm[1].gif
    C:\Documents and Settings\Annette\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\KLYZOPQF\load_img1[1].gif
    C:\Documents and Settings\Annette\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\3ZVBIF2E\exit[1].swf
    C:\Documents and Settings\Annette\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\VA71TT77\cut2_2[1].gif
    C:\Documents and Settings\Annette\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\SG2MBDDY\con2[1].gif
    C:\Documents and Settings\Annette\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\KLYZOPQF\spacer[3].gif
    C:\Documents and Settings\Annette\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\KVPOASRZ\load_bg[1].gif
    C:\Documents and Settings\Annette\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\EJIT2PGI\load_txt[1].gif
    C:\Documents and Settings\Annette\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\79GOAHJL\favicon[1].ico
    C:\Documents and Settings\Annette\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\LK1WXN2A\cut4_4[1].gif
    C:\Documents and Settings\Annette\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\KVPOASRZ\main_top2[1].gif
    C:\Documents and Settings\Annette\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\3N9Q26F3\cut1_4[1].gif
    C:\Documents and Settings\Annette\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\SXAJK5QF\ajax[1].htm
    C:\Documents and Settings\Annette\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\F79HD55U\buy_n[1].gif
    C:\Documents and Settings\Annette\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\SG2MBDDY\load_flash_bg[1].gif
    C:\Documents and Settings\Annette\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\LK1WXN2A\shadow_con_left[1].png
    C:\Documents and Settings\Annette\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\OHQJCTEV\cut3_2[1].gif
    C:\Documents and Settings\Annette\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\HGZRJTWC\cut3[1].gif
    C:\Documents and Settings\Annette\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\OHQJCTEV\down_n[1].gif
    C:\Documents and Settings\Annette\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\OHQJCTEV\home_s[1].gif
    C:\Documents and Settings\Annette\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\KLYZOPQF\shadow_con_right[1].png
    C:\Documents and Settings\Annette\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\3N9Q26F3\con4[1].gif
    C:\Documents and Settings\Annette\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\VA71TT77\favicon[1].ico
    C:\Documents and Settings\Annette\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\3N9Q26F3\cut1[1].gif
    C:\Documents and Settings\Annette\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\3ZVBIF2E\shadow_bottom[1].png
    C:\Documents and Settings\Annette\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\HGZRJTWC\cut2_4[1].gif
    C:\Documents and Settings\Annette\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\KVPOASRZ\bord_lr2[1].gif
    C:\Documents and Settings\Annette\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\F79HD55U\con3[1].gif
    C:\Documents and Settings\Annette\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\HGZRJTWC\cut3_4[1].gif
    C:\Documents and Settings\Annette\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\SXAJK5QF\load_txt3[1].gif
    C:\Documents and Settings\Annette\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\KVPOASRZ\main[1].htm
    C:\Documents and Settings\Annette\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\VA71TT77\cut1_2[1].gif
    C:\Documents and Settings\Annette\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\G5IVK9AB\03[1].swf
    C:\Documents and Settings\Annette\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\G5IVK9AB\load_bttn[1].gif
    C:\Documents and Settings\Christian\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\O7ZRAKLD\forsvar[1].htm
    C:\Documents and Settings\Christian\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\M5N4TGZE\checksoft[1].htm
    C:\Documents and Settings\Christian\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\M5JGH4N6\AC_RunActiveContent[1].htm
    C:\Documents and Settings\Christian\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\8FVNQCXL\ADCFreeSetup_dk[1].exe
    C:\Documents and Settings\Christian\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\O7ZRAKLD\index[1].htm
    C:\Documents and Settings\Christian\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\M5JGH4N6\2250xmbcoshk[2].htm
    C:\Documents and Settings\Christian\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\O9230D2B\vl[1].gif
    C:\Documents and Settings\Christian\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\8FVNQCXL\flash_detect[1].htm
    C:\Documents and Settings\Christian\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\9SKZD5OL\crypt[2].htm
    C:\Documents and Settings\Christian\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XPVZEW6T\bak_cent[1].gif
    C:\Documents and Settings\Christian\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\CTUVWPUB\stats[1].jpg
    C:\Documents and Settings\Christian\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\O9230D2B\right_top[1].jpg
    C:\Documents and Settings\Christian\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\8FVNQCXL\spacer[1].gif
    C:\Documents and Settings\Christian\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\M5N4TGZE\nl2[1].gif
    C:\Documents and Settings\Christian\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\7Z9J7L4W\forsvar[1].htm
    C:\Documents and Settings\Christian\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\M5JGH4N6\forsvar[1].htm
    C:\Documents and Settings\Christian\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\O7ZRAKLD\np[1].gif
    C:\Documents and Settings\Christian\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\9SKZD5OL\managers[1].htm
    C:\Documents and Settings\Christian\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\O9230D2B\li[1].gif
    C:\Documents and Settings\Christian\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\7Z9J7L4W\nl[1].gif
    C:\Documents and Settings\Christian\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\8XQ7SPQV\2676jewxeczc[1].htm
    C:\Documents and Settings\Christian\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\8FVNQCXL\bttn[1].gif
    C:\Documents and Settings\Christian\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\8XQ7SPQV\errorhandler[1].htm
    C:\Documents and Settings\Christian\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\O9230D2B\ajax[1].htm
    C:\Documents and Settings\Christian\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\M5N4TGZE\no_flash_times[1].gif
    C:\Documents and Settings\Christian\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\7Z9J7L4W\AC_ActiveX[1].htm
    C:\Documents and Settings\Christian\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\8XQ7SPQV\vl2[1].gif
    C:\Documents and Settings\Christian\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\7Z9J7L4W\ajax[2].htm
    C:\Documents and Settings\Christian\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\CTUVWPUB\img1[1].gif
    C:\Documents and Settings\Christian\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\HS8NDD49\left_bttm[1].gif
    C:\Documents and Settings\Christian\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\CTUVWPUB\times[1].swf
    C:\Documents and Settings\Christian\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\G9UNOL2Z\right_up_lnk[1].gif
    C:\Documents and Settings\Christian\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\M5JGH4N6\hd_bg[1].gif
    C:\Documents and Settings\Christian\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\M5N4TGZE\point[1].gif
    C:\Documents and Settings\Christian\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\9SKZD5OL\adc_mainstream_022_a[1].swf
    C:\Documents and Settings\Christian\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\GJ8JUNCZ\AC_ActiveX[1].htm
    C:\Documents and Settings\Christian\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XPVZEW6T\bak_cent3[1].gif
    C:\Documents and Settings\Christian\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\73L3NPCW\2[1].htm
    C:\Documents and Settings\Christian\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\M5JGH4N6\index[3].htm
    C:\Documents and Settings\Christian\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\O7ZRAKLD\red[1].gif
    C:\Documents and Settings\Christian\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\O9230D2B\toptop[1].gif
    C:\Documents and Settings\Christian\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\8FVNQCXL\logo[1].gif
    C:\Documents and Settings\Christian\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\9SKZD5OL\noflash[1].gif
    C:\Documents and Settings\Christian\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\9SKZD5OL\pol[1].gif
    C:\Documents and Settings\Christian\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\9SKZD5OL\img2[1].gif
    C:\Documents and Settings\Christian\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\XPVZEW6T\right_bttm[1].gif
    C:\Documents and Settings\Christian\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\8FVNQCXL\top[1].gif
    C:\Documents and Settings\Christian\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\8XQ7SPQV\spacer[1].gif
    C:\Documents and Settings\Christian\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\8FVNQCXL\np2[1].gif
    C:\Documents and Settings\Christian\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\M5N4TGZE\errorhandler[1].htm
    C:\Documents and Settings\Christian\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\O7ZRAKLD\left_top[1].gif

1000 tak forhjælpen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. marts 2008 - 22:34 #1
Tjek lige dette: "- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For a få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!"

Det står som overskrift når du opretter spørgsmål i denne kategori.
Jeg vil anbefale at du lukker her og opretter i http://www.eksperten.dk/spm/Sikkerhed/Virus i stedet.

Når du opretter det ny spørgsmål, så brug lige denne først http://www.eksperten.dk/artikler/1123
Avatar billede fromsej Praktikant
17. marts 2008 - 22:52 #2
John >> Det er en helt ny bruger.*S*

-- Hent S!Ri's SmitfraudFix og gem det på dit Skrivebord.
http://siri.urz.free.fr/Fix/SmitfraudFix.exe

Alternativt herfra:
http://72.232.135.12/siri/SmitfraudFix.exe

NB: Filen "process.exe" som ligger i dette værktøj bliver af visse antivirus-programmer identificeret som "RiskTool". Det har dog ikke noget på sig!

-- Genstart i fejlsikret, hvis du ikke ved hvordan så kig her:
http://www.ctrlaltdel.dk/forum/forum_posts.asp?TID=23&PN=1

-- Kør SmitfraudFix. Tast 2 - svar ja til at rense (y=yes). Lad programmet gennemføre en rensning. Det vil også checke om systemfilen wininet.dll er inficeret. Hvis den er det, vil du blive bedt om tilladelse til at erstatte den med en anden. Her skal du vælge "Yes", ved at taste "y".

Programmet bliver muligvis nødt til at genstarte undervejs. Herefter vil der dukke en liste med resultaterne af rensningen op . Kopiér denne liste ind i tråden.

-- Genstart og læg loggen fra SmitfraudFix herind (C:\rapport.txt).
Sammen med logfilerne fra http://www.eksperten.dk/artikler/1123
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. marts 2008 - 22:54 #3
aha!

Havde jeg ikke set...

Du må gerne overtage herfra - jeg plejer alligvel at sidde og råbe efter dig fro hjælp ;)
Avatar billede fromsej Praktikant
17. marts 2008 - 22:55 #4
Men du må hellere end gerne lægge de nye logs over i Viruskategorien.
Læg et link her til spørgsmålet, eller bare nummeret på spørgsmålet, ellers ser jeg det ikke.
Jeg er nemlig lidt nysgerrig for at se om SaS har pelset smitfraudinfektionen helt.
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. marts 2008 - 22:55 #5
fro = for