Avatar billede b-stenskrog Nybegynder
17. marts 2008 - 11:39 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Mailadresser på brugerne af Eksperten?

Hej

Et hurtigt spørgsmål: Er det muligt (i givet fald er jeg blind) at se mailadresserne på de enkelte brugere på dette forum, lige som det fx er muligt på HOL under den enkelte brugers profil?

Sagen er at jeg har et problem med en lettere ustabil stationær, og da der er gået et stk tid siden jeg sidst skrev noget i emnet, og derfor har ham der har hjulpet mig en del nok glemt det, så selvom jeg har skrevet nye spørgsmål efterfølgende er der ikke kommet svar - derfor ville det være dejligt hvis det var muligt at maile til brugeren :)

( http://www.eksperten.dk/spm/821502 )
Avatar billede hojben Novice
17. marts 2008 - 11:46 #1
det er ikke muligt.
17. marts 2008 - 11:49 #2
... kun hvis brugeren har 'offentliggjort' den ...

I dette tilfælde søger du <dragonknight> ? ... Gi' en forsigtig forespørgsel i den tråd hvor <dragonknight> sidst har været. Eks http://www.eksperten.dk/spm/824001 ...
Avatar billede b-stenskrog Nybegynder
17. marts 2008 - 12:00 #3
karise larry - ja det var selvfølgelig en mulighed :) Tak for svaret (ville lige høre om ikke der var andre muligheder, inden jeg begyndte at skrive en masse "støj" i andre tråde)
Avatar billede snowball Novice
17. marts 2008 - 12:54 #4
Det er, som allerede nævnt, ikke muligt på nuværende tidspunkt.

Den nye version af Eksperten vil byde på en kraftig forbedret brugerprofil som vil komme til at indeholde den slags kontaktinformationer såfrem brugeren selv ønsker de skal offentliggøres.

Snowball / Admin
Avatar billede b-stenskrog Nybegynder
17. marts 2008 - 15:21 #5
Ok, bare i orden. Jeg har også fået konkakt med ham jeg søgte :)
Avatar billede snowball Novice
17. marts 2008 - 19:53 #6
OK.

Husk venligst at lukke spørgsmålet :)
Avatar billede arne_v Ekspert
18. marts 2008 - 14:14 #7
Nogen tidslinie for hvornaar den nye E version vil dukke op ?
Avatar billede snowball Novice
18. marts 2008 - 15:19 #8
Personligt håber jeg på det bliver inden sommerferien, men jeg har ikke noget at have det i endnu, så derfor vil jeg ikke melde noget ud.

Planen - både mht. tid og hvad der skal laves - er blevet ændret flere gange, så der bliver ikke meldt noget ud før "blækket er tørt".
Avatar billede snowball Novice
07. juni 2008 - 22:22 #9
Spørgsmål om Eksperten er gratis, så husk venligst at lukke her ved selv at lave et svar som du så accepterer, tak :)
Avatar billede arne_v Ekspert
08. juni 2008 - 04:03 #10
Håber du stadig på inden sommerferien ?

:-)
Avatar billede b-stenskrog Nybegynder
22. juni 2008 - 22:14 #11
Nu spørger jeg måske dumt, men hvordan lukker jeg spørgsmålet?
Avatar billede arne_v Ekspert
22. juni 2008 - 22:42 #12
læg selv et svar og accepter det
Avatar billede snowball Novice
23. juni 2008 - 08:34 #13
Arne: Næh, ved ikke rigtig hvad jeg skal håbe efterhånden. Det er lidt som om Eksperten (igen) er blevet et "fy ord" hos IDG :(
Avatar billede b-stenskrog Nybegynder
28. februar 2010 - 22:16 #14
...
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
28. februar 2010 - 22:28 #15
det var hurtigt