Avatar billede hasph Nybegynder
13. marts 2008 - 19:38 Der er 1 kommentar

Opsætning af VPN i Windows Vista

Hej,
Jeg kunne godt tænke mig at kunne fjernstyre min arbejdspc fra mit hjem og har til det formål fået nogle informationer fra mit arbejde som skulle kunne opfylde dette.
Jeg har siddet og roddet lidt rundt i vistas netværks- og delingscenter, men jeg har ikke kunnet få det til at virke.
Hjælp :)

De oplysninger jeg har er:

- mit login

- mit password

- domænet

- ip-adressen

- DNS

Er det umiddelbart nok til at forbinde eller mangler jeg nogle info?

Hvis det er nok, hvordan skal jeg gøre?

Håber nogen kan hjælpe da netværk ikke er min store force.

MVH

hasph
Avatar billede hasph Nybegynder
13. marts 2008 - 21:03 #1
Skal lige sige at jeg har prøvet lidt forskelligt... har prøvet "Google er min ven"-metoden uden synderlig succes og har checket mine indstillinger på min anden computer (som kører xp og sagtens kan koble på) uden synderligt held..

Jeg har også opnået forbindelse til vpn men den står registreret som "lokal" og ikke "lokal og netværk".
Jeg kan ikke benytte ex. explorer efter at den er aktiveret så et eller andet er galt.
Enhver hjælp ville være værdsat :)