Avatar billede skovly67 Nybegynder
11. marts 2008 - 21:30 Der er 5 kommentarer

Kan kun tilslutte 1 usb harddisk.

Hej.
Jeg har købt 2 usb harddiske, men kan kun tilslutte en ad gangen.
Hvis jeg også vil koble mit kamera på for at overføre billeder får jeg at vide, at usb-enheden ikke blev genendt.
Hvordan kan jeg løse det problem?
Før jeg fik usb harddiske kunne jeg tilslutte flere usb memory-nøgler.

Hilsen Skovly67
11. marts 2008 - 21:48 #1
... er HD'en med power via USB eller via egen PowerSupply ?
11. marts 2008 - 21:49 #2
Velkommen til Eksperten.dk
Generelt -> http://expfaq.dk/
Avatar billede skovly67 Nybegynder
11. marts 2008 - 21:56 #3
Den ene har powerSupply og den anden har fra usb.
Sætter jeg så en memoryUSB nøgle i, får jeg den samme fejlmeddelse.
11. marts 2008 - 22:12 #4
Bare for at lige definere: Er det kun ved den HD med power fra USB at den brokker sig ? Eller også kun ved den anden ?
Avatar billede skovly67 Nybegynder
12. marts 2008 - 06:10 #5
USB harddisken var der ikke problemmer med, kun da jeg begyndte at bruge den med power.
Når jeg bruger USB'en kan jeg også bruge USBnøgler.