Avatar billede karsten_larsen Praktikant
12. februar 2008 - 20:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Vise ekstra data for en post i et gridview ved mouseover

Jeg har et ganske almindelig gridview, hvor teksten er formet links. Ved tryk på et link kaldes en event, som genererer en pdf fil til umiddelbar download.

Det jeg leder efter:

en måde hvorpå der kan vises ekstra data for det aktuelle link (post) i gridviewet

F.eks.

ved link_1 og mouseover vises en lille boks som viser nogle data for det pågældende link
etc.

Kan noget sådanne laves? Havde tænkt at Ajax må kunne noget sådan, men har ikke fundet det noget sted.

Nogen som kender til eksempler, links etc?

???:-) karsten_larsen
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
12. februar 2008 - 20:31 #1
Kan du ikke klare det med

  <a href="http://nowhe.re/" title="nogle data for dette link" ...

Det kan man også i ASP.NET
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
12. februar 2008 - 23:53 #2
yes - tooltip under Linkbutton - kan gøre det. Det havde jeg slet ikke tænkt på!

Vil du lave et svar?

:-) karsten_larsen
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
12. februar 2008 - 23:57 #3
Jeg samler slet ikke på point, tak. Svar blot selv, og accepter dit eget svar.
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
13. februar 2008 - 01:26 #4
okay