Avatar billede torotune Nybegynder
12. februar 2008 - 14:41 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Cannot write to DB File

Hej,

Jeg har et problem når jeg lægger mit login-system op på serveren.
Jeg har lavet det med en login control, AccessProvider/access-database og det virker fint på locahost.

Men når jeg prøver at logge ind når der ligger på serveren (web10) kommer den med en "Fejl 505. Websiden kan ikke vises." Når jeg skifter til visning af fejl i eksplorer skriver den "Cannot write to DB File".

Garanteret noget med et rettigheds-problem til databasen, men hvordan ordner jeg det?

Mvh.
Avatar billede torotune Nybegynder
12. februar 2008 - 15:47 #1
Jeg får ligeledes en "Operation must use an updateable query." når jeg forsøger at skrive til den.
Avatar billede torotune Nybegynder
12. februar 2008 - 15:53 #2
Crap. Det er fordi web10 som standard har mappen "db" som skal bruges til access-databaser med de nødvendige rettigheder, således kan man ikke "App_Data" som VS automatisk genererer. Det tog kun 3 timer at finde ud af...