Avatar billede xistence Nybegynder
07. februar 2008 - 21:52 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Sekundær skærm(projektor) modtager ikke signal i dualview og clon

Har lige fået den nye medion fra Aldi..

Jeg har en 22" skærm som primær i HDMI indgangen på Gforce 8600 GS
Så sidder min Projektor i DVI indgangen via en VGA adapter.
Men uanset hvilken mulighed jeg vælger extended desktop, Clone eller Dualview i Nvidia opsætning sker der ingen ting på projektoren - den fortsætter bare med at skrive seaching på den blå skærm(på projektoren). Har opdtaeret Nvidia driveren fra deres hjemmeside.

Hvis jeg sætter en gammel skærm til DVI indgangen virker den fint. Og hvis jeg, når windows har startet, udskifter den gamle skærms stik med projektorstikket kommer der billede på projektoren...

Det er selvfølgelig til stor irritation hvis man gerne vil se en film på sin projektor :)

Håber i kan hjælpe - har prøvet alt hvad jeg kan..
Avatar billede xistence Nybegynder
07. februar 2008 - 22:18 #1
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
07. februar 2008 - 22:27 #2
kan du tage din primær skærm fra.?..så prøv det.
Start op med kun projekteren tilsluttet.!
-
ellers skal du checke om skærmen, er registere, i egenskaber for skærm (højreklik skrivebord)..er der 2 skærme, skal du måske blot stille lidt på opløsningen.?
Avatar billede xistence Nybegynder
07. februar 2008 - 22:28 #3
Hvis man nu bare kan få grafikkortet til at "tro" der sidder en skærm til vil den måske godt sende signalet???
Avatar billede xistence Nybegynder
07. februar 2008 - 22:29 #4
Har stillet en hel del på opløsninger osv.  Og hvis jeg starter op med kun projektor sker der ingen ting..
Avatar billede xistence Nybegynder
07. februar 2008 - 22:32 #5
Der er 2 skærme registreret.. Og alt ser normalt ud bortset fra der ikke er noget på projektoren.  Synes det er højst besynderligt at det virker når man "Hot-swapper" ved først at sætte en gammel vga skærm til og så skifte stikket til projektoren.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
07. februar 2008 - 22:39 #6
det er ikke sundt at hot swappe, hvis begge skærme er registreret.!
Hvad du lige skal gøre, ved jeg ikke, men du er tæt på!
Avatar billede xistence Nybegynder
07. februar 2008 - 23:04 #7
Jeg er stadig på bar bund.  Hvis man nu bare kunne tvinge windows til at beholde opsætningen som hvis der sad en gammel vga skræm i ville det hele være løst..  Men hvordan gør man lige det i windows vista?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
08. februar 2008 - 08:21 #8
i vista...aner det ik´..sorry.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
09. februar 2008 - 17:01 #9
Ved du hvilke opløsninger, dit projekter kan køre..?, så stil 2. skærm til den i windows..
-
Ellers...
prøv at oprette det spm. igen, men under vista kategorien..
Men lukke dette spm. 1., ved at lave et svar, og tag point selv..O)
-
Avatar billede xistence Nybegynder
27. februar 2008 - 22:13 #10
SÅdan
Avatar billede xistence Nybegynder
27. februar 2008 - 22:13 #11
dd