Avatar billede swiift Nybegynder
03. februar 2008 - 22:32 Der er 2 kommentarer

Cybercity Solo, betaling af tekniker uden de har lavet noget

jeg har altid haft CC da jeg boede hos min far, hvor vi ingen problemer havde.. Nu er jeg flyttet hjemmefra, hvor vi bestilte CC.
Det viser sig så at de slet ikke har styr på en skid.
Vi anede ikke om der var tlf stik i huset (som vi senere fik af vide af tdc teknikeren at de bare kan gå ind og se). Derfor skulle der komme en tekniker ud og lave et tlf stik. Da han dukker op her, fortæller han at han ikke er bestilt til at lave tlf stik, men bare skal sætte routeren til. Vi siger at vi selvfølgelig ikke vil betale 695 kr for at han ikke laver det han faktisk var bestilt til (der var tlf stik så han lavede ikke noget). han siger han vil annullere den, så vi ikke skal betale for det.
Alligevel kommer der en regning på 695 kr for teknikerbesøg. Vi har flere gange prøvet at ringe til CC for at få dem til at kreditere beløbet. Uden held. For de kan ikke kreditere, siger de. Alle ved da at hvis man kan lave en faktura, kan de også kreditere det igen. Vi er nu nået dertil hvor regningen skal betales. Jeg vil stadig ikke betale for et besøg hvor der ikke blev lavet noget. Hvad gør man? Har brug for et råd!
Avatar billede gammelhat Nybegynder
03. februar 2008 - 22:37 #1
Skriv en mail hvor du truer dem med tv2's basta eller dr's kontant, dem har de vel efterhånden en del respekt for :)
Avatar billede eckhardt Nybegynder
03. februar 2008 - 22:38 #2
bare bliv ved med at ringe..

jeg har fået regninger i maget lang tid uden har have noget hos dem..
da jeg flytte for 1 år siden vill jeg have cc men de kunne ikke lever den hastighed som de lovede så derfor blev de opsagt inden for en uge.
og først efter 8 måneder ville de slette alle mine ting..
så har ikke betalt en krone til dem