Avatar billede rdc Nybegynder
02. februar 2008 - 20:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp med designet?

Hej allesammen,

Jeg forstår simpelhen ikke hvad der sker for dette design:
http://www.ssrs.dk/test/

Det underlige er at nogle gange ser designet fint ud og perfekt, men andre gange ser det ud som nu.. Jeg behøver nok ikke at beskrive hvad problemet er, da det er meget let at se. Er det min tabel strukturer der fejler noget? Men hvis det var det, så ville det vel ikke se perfekt ud nogle gange.

Designet ser også meget underligt ud i Firefox...

på forhånd tusind tak
Avatar billede olebole Juniormester
02. februar 2008 - 21:16 #1
<ole>

Hos mig (- og efter min mening) ser det sært ud i alle browsere. Hvordan er det meningen, det skal se ud?

/mvh
</bole>
Avatar billede rdc Nybegynder
02. februar 2008 - 21:36 #2
det skal se sådan her ud:
http://www.ssrs.dk/test/test.gif
Avatar billede Slettet bruger
04. februar 2008 - 12:17 #3
Din kodning er meget rodet. Jeg vil gerne genkode din side, men så skal jeg bruge alle dine billeder og css. Der er desuden også noget galt med dine rollover billeder.

Hvis du pakker det og lægger op på serveren, skal jeg nok kigge på det.
Avatar billede rdc Nybegynder
08. februar 2008 - 13:46 #4
jeg har fundet fejlen. lukker.