Avatar billede boost1 Nybegynder
30. januar 2008 - 22:41 Der er 1 kommentar

Zepto 6324W - Tilsluttet 22", kører ikke native opløsning

Hej eksperten

Jeg har lige købt en Zepto 6324W, og har tilsluttet min Samnsung SyncMaster 226BW 22" fladskærm. Jeg havde før i tiden en aden zepto, hvor jeg også tilsluttede denne skærm. For at få den til at køre native resolution (1680x1050), skulle man først slukke bærbaren, tilslutte skærmen, tænde den, og dernæst tænde bærbaren. Så ville windows automatisk sætte opløsningen til 1680x1050, og starte med skærmbilledet på 22"'eren.
Problemet er så bare, at hvis jeg gør det på samme måde på den nye bærbar, så genkender den ikke skærmen automatisk, og jeg kan derfor ikke køre andet end 1440x900 eller 1600x1200 :/
Styresystemet er WinXP pro, og gfx er NVIDIA® 8600M GT 512MB.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
30. januar 2008 - 23:05 #1
Har du ikke en driver til skærmen, så den bliver genkendt ordentligt? Ellers må det være dit skærmkort der ikke kan klare den opløsning.