Avatar billede bigsinc Nybegynder
30. januar 2008 - 11:49 Der er 1 kommentar

køb af kabel tv abonnemant for bruge udenfor DK

Hej,
Jeg ved ikke hvis jeg har vælgt den rigtig kategori til at stille
dette spørgsmål men jeg håber at der er nogen som kan hjælpe mig.

Jeg vil meget gerne købe en tv pakke i Denmark men den skal bruges på island. Så mit spørgsmål lyder såden, er det muligt at købe et kabel tv pakke og bruge den på island. Dvs med bruge af satellite og  en selektor?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
30. januar 2008 - 13:43 #1
Hvis du kan få faktureret til en dansk adresse, er der ikke noget galt i det. Om du så kan modtage deroppe, er et helt andet spørgsmål. Det kræver ret sikkert en noget større parabol.