Avatar billede Slettet bruger
27. januar 2008 - 12:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

KÆMPE problem med skærm!!

Skærm: Dell 2001FP

Jeg har en Dell 2007 og oventstående skærm sat til min computer.

Min 2001 FP skærm begyndte at gøre knuder for ca. 1 års tid siden. En lodret ca. 10 cm bred blok går ned gennem skærmen i venstre side og enten flimrer eller bare er et "dødt" område, hvor man ikke kan se noget på.

Jeg prøver både VGA og DVI indgang. Samme problem.

Jeg prøver at skifte VGA OG DVI kabel ud. Samme problem.

Jeg prøver at sætte den til min laptop istedetfor. Samme problem. Både VGA og DVI.

Jeg ringer til Dell og får den byttet. De kommer med en ny skærm og jeg sætter den til. Samme problem efter ca. et par timer.

Prøver at skifte alt ud igen og prøver endda en ny strømforsyning til skærmen. Samme problem. Sætter også den til laptop'en. Samme problem.

Får den byttet igen og har altså nu den 3. skærm.

MEN....samme problem med den nye.

Prøver at skifte den strømdåse ud, den sidder i. Går fint et par dage. Men så sker der FOR H.... det samme igen!!

Jeg fatter ganske enkelt ikke hvad der er galt. Jeg har tidligere arbejdet med IT-support nogle år og synes selv at jeg har forsøgt at isolere problemet. Men jeg ved simpelthen ikke hvad der er galt her.

Jeg har lavet en video på Youtube for at vise problemet.

http://www.youtube.com/watch?v=d5AhhGL2f6k

Er der nogen, der har et bud på hvad der er galt her?

Min anden Dell skærm virker fortrinligt. Og jeg har forsøgt at få DEll til at bytte til sådan en istedet, men det kan de af gode grunde ikke.
Avatar billede heltfin Nybegynder
28. januar 2008 - 08:01 #1
det er din grafikkort det er gal med
Avatar billede heltfin Nybegynder
28. januar 2008 - 08:02 #2
forkert sorry
Avatar billede Slettet bruger
06. februar 2008 - 13:13 #3
Ingen der har et bud?
Avatar billede Slettet bruger
11. juli 2011 - 13:05 #4
Ingen løsning. Lukker tråden.