Avatar billede pade2204 Nybegynder
27. januar 2008 - 01:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Nvidia Nview (clone screen) funktion til Vista?

Jeg har snart prøvet alt med Nvidia's kontrol panal - til styring af clone screen osv. (8800GTS+vista)

Mit problem er at jeg simpelthen ikke kan få et ordentligt billede på min lcd 16:9 skærm (rigtigt 16:9 billede, og ikke mærkelige 4:3 formatter)

Desuden kan jeg ej heller vælge primær og sekundær skærm - så jeg eksempelvis ser alm Vista-skrivebord på computeren, mens eks en film i fullscreen på lcd.

Alt dette kunne man jo i XP - men hvordan ser det ud i Vista - har prøvet alt??

Er der et alternativ til tv program til Vista?  Tvtool var jo god engang, men bliver ikke lavet mere - kender I eksperter alternativer eller en bare en løsning??

HJÆLP TAGES MED KYSHÅND !!!
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
27. januar 2008 - 02:03 #1
"mærkelige 4:3 formatter"? Snakker vi om video eller skrivebordet.
Har du ikke en Vista med Media Center?
Avatar billede pade2204 Nybegynder
27. januar 2008 - 11:30 #2
Altså, jeg har 2 udgange på mit 8800GTS tilkoblet via dvi-hdmi og dvi-dvi
1 til skærm
1 til panasonic 42' 16:9

Problemet er at jeg ikke kan køre 16:9 på fladskærmen, men det bliver det 4:3 billede jeg har på computeren. Og kan ikke køre video-kilden i "sekundær" og pc skærm i "primær", som man kunne ved det gamle nview fra nvidia (dette er åbenbart ikke lavet til vista.

Jeg bruger ikke mediecenter.

Når jeg laver duelview, får jeg bare skrivebordet i 4:3 på panasonic, og der kan jeg så ikke gøre så meget, og så har jeg normalt billede på pcen.
Clon mode, ja så er der billede på begge skærme, men ubrugeligt til at se en film. (da det er 4:3)
Avatar billede pade2204 Nybegynder
05. juli 2008 - 20:24 #3
lukker