Avatar billede clha Nybegynder
13. januar 2008 - 18:43 Der er 1 løsning

Tilslutning af trådløs USB netværks adapter

Har en stationær PC Medion MD8832 med Windows Vista Home Premium.
Har et trådløst G-link netværk med router, som virker på 3 andre computere i huset.

Har en Belkin Wireless G USB Network Adapter.
MD 8832 vil tilsyneladende installere driveren korrekt, men derefter kan den ikke finde netværket. Den virker på en anden DELL stationær med Windows XP.

Har en KÖNIG Wireless Network USB Adapter. MD8832 vil ikke installere driveren. Der kommer fejlmeddelelser om, at nogle .dll filer ikke kan findes i setup mappen. Men når jeg ser efter, så ER disse filer der. Der står på salgskasse, at den skal virke på Windows 9x/ME/2000/XP. Windows Vista er ikke nævnt.

Jeg har mistanke om, at adapterne ikke virker, fordi jeg har Windows Vista på MD8832, men har I andre nogle løsninger?
Avatar billede clha Nybegynder
15. januar 2008 - 08:30 #1
Omsider lykkedes det efter 3.gang. Men det er nogle ubehagelige situationer, man jævnligt kommer i, som ikke kan forklares.