Avatar billede hyben Novice
12. januar 2008 - 15:15 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Filformat .ipt

Jeg er i den uheldige situation at jeg har et halvfærdigt hus, - men på en efterladt pc har jeg fundet en fil med tegninger over de påbegyndte el-installationer - tror jeg - men kan ikke åbne den, filformatet er .ipt. Kan nogen hjælpe mig?
Avatar billede hyben Novice
14. januar 2008 - 09:43 #2
Hej. jeg kan ikke åbne med det program. Jeg har været inde på http://filext.com/file-extension/ipt - forstår ikke så meget af det!!! Hentede programmet på http://pagesperso-orange.fr/pierre.g/xnview/enxnview.html men der sker ikke noget når jeg vil åbne filen. Jeg valgte at hente den komplette version - i håb om, at det hele gik af sig selv .... Kan du skære ud i pap for mig?
14. januar 2008 - 10:40 #3
Filen kommer åbenbart fra et CAD program [Inventor CAD]...
Nu skulle det vel ikke være sådan at på den efterladte PC (?) også ligger omtalte program ?

Jeg kender ikke XnView - sååååå....
Avatar billede hyben Novice
14. januar 2008 - 21:43 #4
...Smiler; ved du hvad? Nød lærer blond kvinde at tænke! Jeg kender en konstruktør - sender filen til ham og så kan han åbne og printe for mig. Lad være med at bruge mere krudt på det ....
14. januar 2008 - 21:57 #5
OK ...
Avatar billede hyben Novice
15. januar 2008 - 08:02 #6
Hvis du svarer så pointer jeg - har jo trods alt lært om Xnview ....
15. januar 2008 - 10:37 #7
Ping...
(Det var et [svar]...)