Avatar billede snakes Nybegynder
02. januar 2008 - 13:07 Der er 1 kommentar

web adgang til min synology

Hej alle og rigtig godt nytår.

Jeg har et problem som i med garanti kan hjælpe mig med, er selv kørt totalt fast og er blevet blind ;-)

Jeg har en synology CS407 som jeg har sat op i mit LAN og som jeg godt vil have adgang til via internettet. På min router har jeg forwarded de porte der skal forwardes men kan stadig ikke få hul igennem. Jeg har været inde på www.dyndns.org og fået lavet en adresse som gerne skulle referere til min Synology så når jeg er i udlandet kan styre min CS704 via internettet.
Mit setup er som følger:

- Sitecom router WL-160
- Switch
- PC1
- PC2
- Synology CS704

Er der en venlig sjæl som kan forklare hvad jeg skal gøre og så helst på newbiesprog ;-)

På forhånd tak

Jakes
Avatar billede kenp Novice
02. januar 2008 - 22:22 #1
har du prøvet at få en ude fra til at teste?