Avatar billede iwand Nybegynder
02. januar 2008 - 12:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Søge Formular på en Query

Hej
Jeg er gået lidt i stå i min database, jeg håber i kan hjælpe.
Jeg har lavet en søge siden i min db men når jeg åbner siden får jeg skærmbilleder hvor jeg skal taste data ind, det er meningen at jeg skulle se alt data, og først når jeg taster noget ind så skulle komme det ønskede resultat. jeg bliver nødt til at trykke på OK for at få listen frem,

er der noget som jeg glemte at slå til eller fra?
Avatar billede terry Ekspert
02. januar 2008 - 12:29 #1
Could be a number of reason and without a better undestanding of you dB its hard to say what the problem is.

It sounds as though you need to copy some code from the buttons on Click event to the form open/load event but as I dont know how things are working then hard to say what.

i sit possible to see the dB?
Avatar billede terry Ekspert
06. januar 2008 - 11:49 #2
do you still need help here?
Avatar billede iwand Nybegynder
07. januar 2008 - 13:31 #3
hej, Nej, heldigvis fandt jeg fejlen, det var fejl på teksten hvor de filer var refereret til (manglede et bogstav)
men tak for forsøget, det er en SQL server database så lidt svært at sende den eller vise den,
Avatar billede terry Ekspert
07. januar 2008 - 13:39 #4
OK, great you found the problem. If you place an answer and accept it you get yoour points back at the same time the question gets closed.
Avatar billede iwand Nybegynder
07. januar 2008 - 13:44 #5
thanks
Avatar billede terry Ekspert
07. januar 2008 - 19:22 #6
you still need to accept it.