Avatar billede xenoxsis Nybegynder
15. november 2007 - 12:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fullrate internet, hvilket stik?

Hej Alle,

Jeg har lige bestilt fullrate, og får følgende besked:

Hvis du har en bredbåndsforbindelse, der ikke er etableret via et telefonstik som fx fiber eller kabel-tv,
skal du selv sørge for at opsige disse.

I min lejlighed sidder internettet (bolig foreningen har internettet) i et stik så jeg bare skal føre et net kabel fra en boks over min dør til min computer. Og jeg går ud fra at det ikke er denne der bliver ændret til at give mig fullrate. Jeg har telefon stik som ser sådan ud:

http://cubus-adsl.dk/elteknik/tele/ekstra_telefonstik.jpg

Er det her internettet kommer til et køre igennem? Jeg er ikke sikker på jeg forstår hvor jeg skal sætte routeren til henne. Og hvordan det virker. Håber der er nogen der kan hjælpe mig.
Avatar billede Jensen DK Novice
15. november 2007 - 13:49 #1
Den skal i det viste stik samtidig skal der være en stik til el 230 v.
Avatar billede xenoxsis Nybegynder
15. november 2007 - 14:23 #2
Kører både internet og telefon så igennem dette stik, altså og skal så sættes i routeren?
Avatar billede Jensen DK Novice
15. november 2007 - 14:51 #3
Ja der er en eller to til telefon og en til internet.
Avatar billede xenoxsis Nybegynder
15. november 2007 - 14:57 #4
Jeg takker mange gange for svar... - Skriv et svar for point.
Avatar billede Jensen DK Novice
16. november 2007 - 07:01 #5
ok held og lykke.