Avatar billede trashbin Nybegynder
01. november 2007 - 11:26 Der er 4 kommentarer

Hvordan laver jeg et godt morph portræt

Hej alle,
Jeg søger hjælp til et lille eksperiment eller forsøg. Jeg har 10 (eller flere) portrætter som jeg ønsker at sætte sammen til eet samlet portræt - dvs. et billede hvor de enkelte portætter tilsammen danner et nyt portæt.
Jeg mener at der findes simple morphe programmer hvor det kan lade sig gøre at sammenblande 2 portrætter.
Er der nogle der kan komme med et godt råd om et program hvor jeg kan lave overstående med et godt resultat? I må gerne sende links.
På forhånd tak!
Avatar billede trashbin Nybegynder
01. november 2007 - 19:26 #1
noget hjælp?
Avatar billede -flow- Nybegynder
06. november 2007 - 09:08 #2
nej det findes ikke lige med dét af hvad jeg ved... men jeg kan godt lave det for dig
Avatar billede trashbin Nybegynder
07. november 2007 - 20:15 #3
Mange tak Flow. Jeg vil dog foretrække at finde en løsning selv. Mit kompromi består af photoshop CS2 samt et simpelt morph program.
Avatar billede trashbin Nybegynder
12. november 2007 - 21:25 #4
Mit kompromi består af photoshop CS2 samt et simpelt morph program.