Avatar billede graae85 Nybegynder
24. oktober 2007 - 15:32 Der er 8 kommentarer

Flere linjer fra Excel i Brevfletning

Jeg har et problem når jeg brevfletter.

Jeg har et Exceldokument, hvor jeg vil have at flere rækker hører til en person. F.eks. IB har 3 produkter. Ideen er så at Ib's 3 produkter kommer på en side, men når jeg så brevfletter kommer IB ud på 3 sider med 1 produkt på hver side.

En der har en gylden idé til hvordan det klares?
Avatar billede jkrons Professor
24. oktober 2007 - 17:17 #1
Brevfletning vil altid opfatte hver række som en post for sig selv, og dermed generere et nyt dokument for hver række.

Jeg vil foreslå at du laver et nyt ark, hvor de enkelte rækker overføres til kolonner, og at du så laver fletningen fra det ark.
Avatar billede be_nice Juniormester
24. oktober 2007 - 17:18 #2
Din brevfletning skal have en unik opsætning - således er det påkrævet med flere flettefelter for hver type.

Derfor skal du have produkterne i hver sin kolonne, og have flettefelterne for alle kolonner - vælg så udelad felt hvis tom.

Dette skulle løse dit problem - ellers må du lige sige til, så vi kan få det fixet.

Be_Nice
Avatar billede be_nice Juniormester
24. oktober 2007 - 17:18 #3
He he - 2 sjæle én tanke :o)

Be_Nice
Avatar billede jkrons Professor
24. oktober 2007 - 17:22 #4
Som så ofte her :-)
Avatar billede be_nice Juniormester
24. oktober 2007 - 17:37 #5
Nemlig - og så med så kort interval 61 sekunder (skal måske overveje ikke at svare så detaljeret) :o)

Be_Nice
Avatar billede jkrons Professor
29. oktober 2007 - 17:34 #6
Fik du afprøvet?
Avatar billede supertekst Ekspert
13. december 2007 - 21:37 #7
Via VBA kan det lade sig gøre - hvis det var noget?
Avatar billede be_nice Juniormester
24. december 2007 - 16:06 #8
Noget nyt i dette spørgsmål?
Glædelige Jul
/Be_Nice