Avatar billede sidehawk Nybegynder
17. oktober 2007 - 11:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Äutomastisk varsel i excel

Har selv lavet et regneark til at holde overblik over projekter, brug af forskellige ressourcer og deadlines.

Spørgsmål: Kan excel programmeres til at automatisk at varsle når en bestemtr dato nærmer sig, så man kan nå at følge op på projektet
Avatar billede jlemming Nybegynder
17. oktober 2007 - 11:55 #1
Det kan det sagtens, hvordan vi du have alarmen ?, som et felt der er rødt ?
i celle står f.eks sidste opdateringsdato
så kan du bruge format, conditional formatting,
vælg "større end" skriv =TODAY()-3 (alarm ved celle er større end idag - 3 dage.
vælg rød under format
Avatar billede jlemming Nybegynder
19. oktober 2007 - 10:18 #2
Har du fået kigget på det?
Avatar billede sidehawk Nybegynder
13. september 2010 - 11:23 #3
Undskyld, jeg ikke fik meldt tilbage.

Kæmpe stor hjælp. Forsimplede hele arbejdet enortmt.

60 point til jlemming