Avatar billede jesperrathje Nybegynder
17. oktober 2007 - 08:06 Der er 3 kommentarer

Oprettelse af image v. brug af sata

Hejsa.

Når jeg forsøger at lave et image af min Windows XP Pro partitation, lykkes det også næsten.. Problemet opstår efter selve image er blevet oprettet, og computeren skal genstarte. Alt efter hvilket program jeg forsøger mig sidder opstarten af windows fast ved boot sekvensen til image programmet, eller skærmen låser i sort, lige før Windows skal til at loades.

Hvad gør jeg galt? eller hvad kan afhjælpe mine problemer.. findes der specielle programmer som skal bruges ved oprettelse af image ved SATA diske?
Avatar billede Slettet bruger
17. oktober 2007 - 11:03 #1
Du kan bruge en Live-cd jeg har aldrig oplevet at den svigter, skriv hvis du mangler hjælp
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. oktober 2007 - 12:26 #2
Du mangler at skrive hvilket program du bruger til at lave image med :)

Norton Ghost spørger efter sata driver ved oprettelse af image, så går ud fra det ikke er det du bruger...?
Avatar billede Slettet bruger
15. november 2007 - 19:55 #3
Halloooooooooo