Avatar billede deix Nybegynder
01. oktober 2007 - 21:57 Der er 19 kommentarer

Nem måde at få besøgende

Hej eksperter..

Er der ikke en nem måde at få besøgende på sin side og blive der ?

tak på forhånd.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
01. oktober 2007 - 22:03 #1
Skriv noget interessant.
Avatar billede enya Nybegynder
01. oktober 2007 - 22:06 #2
>deix: lave en side med indhold, andre ikke kan "leve uden"..
>erikjacobsen: Osse min første indskydelse.. :)
Avatar billede kcasper Nybegynder
01. oktober 2007 - 22:06 #3
lav nogle banner byt eller køb noget banne plads på en anden hjemmeside med flere besøgende ..
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
01. oktober 2007 - 22:09 #4
Bannerbyt kan vel godt give et par besøgende eller 3, men spørgeren vil have de bliver der i lidt længere tid - den er lidt tricky ...
Avatar billede deix Nybegynder
01. oktober 2007 - 22:12 #5
Hmm... noget interresant..

http://www.drizz.dk/tv.php
nu er det sådan jeg broadcaster online tv der, finder folk det interresant?
Det er Cripwalk og rap musik skiftevis
Avatar billede neoman Novice
01. oktober 2007 - 22:12 #6
fakta har da masser af trix :)
Avatar billede deix Nybegynder
01. oktober 2007 - 22:14 #7
haha neoman ja måske skulle jeg skrive "Det tager kun 5 minutter, men vi vil så gerne ha' du blir' lidt længere."
Avatar billede w13 Novice
01. oktober 2007 - 22:20 #8
deix>> Nej. :) Du skal være heldig og dygtig for at få _nogle_ besøgende tl at besøge din side og blive der.
Avatar billede olebole Juniormester
01. oktober 2007 - 22:20 #9
<ole>

Uhensigtsmæssig:
  1) Jeg skal have en hjemmeside
  2) Hvad skal jeg komme på?

Hensigtsmæssig:
  1) Har jeg noget at sige/give andre?
  2) Hvis ja, kan jeg så bruge en hjemmeside til det?

/mvh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
01. oktober 2007 - 22:22 #10
- har du noget at sige/give, som du virkelig brænder for, vil du have svært ved at holde brugerne væk  :)
Avatar billede w13 Novice
01. oktober 2007 - 22:23 #11
Jeg var på din side i omtrent 20 sekunder. Og det skyldes nok udelukkende, at cripwalk og rapmusik ikke siger mig det fjerneste. Naturligvis kan du ikke få alle besøgende til at blive. Derfor må du have en målgruppe, og det er jo rimelig tydeligt, hvordan din sides målgruppe er. Så sats på dén og giv dem mere af den slags. Prøv ikke at lokke andre typer ind, det bliver bare rodet og underligt.
Avatar billede neoman Novice
01. oktober 2007 - 22:26 #12
du skulle "bare" få lavet en megacool flash-tingest som bevæger sig i takt til musikken - du ved, noget lige som de her dukker/vibratorer man kan sætte på sin Ipod:)
01. oktober 2007 - 22:27 #13
Hvad er det for en slags side?

Forummer (fora?) er en god måde at få folk til at komme igen. Jeg er selv medlem af et forlags forum selvom jeg ALDRIG har købt en af deres bøger.

En anden mulighed er en eller anden form for konkurrence. Det behøver ikke at være "virkeligt", men næsten alle forummer har deres egen version af "karma", "point" etc.

Du kan KUN få folk til at blive på din side hvis den er interessant og de kan mærke at du kæmper for at holde den røvsej. Dvs. at du opdaterer jævnligt, sørger for dit community etc.
Avatar billede pbj_dk Nybegynder
02. oktober 2007 - 08:01 #14
Hvis din side har noget relevant at byde på ( og det skal den, eller optager de den ikke), sørg for at få den optaget i http://www.dmoz.org/ -  f.eks i kategorien http://www.dmoz.org/World/Dansk/Samfund/Folk/Personlige_hjemmesider/ . Du klikker blot "Foreslå URL".
DMOZ bruges sjovt nok ikke af så mange surfere, men ODP data bruges af flere 100 søge maskiner. Du får spredt din hjemme side mange steder og bliver dermed meget synlig hos f.eks Google.

/Peter Brøsted Jensen
Avatar billede olebole Juniormester
02. oktober 2007 - 12:18 #15
- og selvom du indfører point- eller karmasystem, kan det godt være, du ikke mister alle dine brugere - men hvis du gør det, kræver det nok, dit site er endnu bedre. Det er absolut ikke noget, man indfører frivilligt med mindre, man ligefrem søger problemer  :)
Avatar billede enya Nybegynder
16. december 2007 - 16:06 #16
Lukketid...???
Avatar billede enya Nybegynder
12. januar 2008 - 22:29 #17
Lukketid...!!!
Avatar billede pbj_dk Nybegynder
12. januar 2008 - 22:41 #18
Mon ikke? Den er vidst død ;-)
Avatar billede enya Nybegynder
12. januar 2008 - 22:55 #19
Ja - det har den vist været LÆNGE...! ;)