Avatar billede kox Nybegynder
29. september 2007 - 23:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problem med redelegering

Hej E,
Har netop købt et abonnement hos servage.net og skal have mit domæne redelegeret.
På DK-hostmaster taster jeg mit domænenavn og navneservere som er ns1.servage.net samt ns2.servage.net men får følgende meddelelse:
Navneserveren, ns1.servage.net, svarer ikke autoritativt for domænenavnet, "mitdomæne".dk. Ret venligst fejlen og prøv igen.
Hvad pokker betyder det dog???
Avatar billede bacardil Nybegynder
29. september 2007 - 23:59 #1
Det betyder at domænet ikke er opsat korrekt på deres nameservere. Enten skal du kontakte deres support ellers kan det være fordi at du lige har sat det op i et kontrolpanel eller lign og det tager noget tid før de opdatere deres nameservere og dk hostmaster derved får posetivt svar.
Avatar billede kox Nybegynder
30. september 2007 - 07:29 #2
Ja det havde du ret i, nu virkede det... Hvor længe går der mon før det aktiveres?
Avatar billede bacardil Nybegynder
30. september 2007 - 14:23 #3
Selve flytningen. Op til 24 timer
Avatar billede kox Nybegynder
30. september 2007 - 14:40 #4
Så er jeg sgu kørende :o)

Drop lige et svar.
Avatar billede bacardil Nybegynder
30. september 2007 - 14:51 #5
Svar