Avatar billede riversen Nybegynder
27. september 2007 - 19:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

sti til logfiler

hej,

IIS placerer jo som standard logfiler i stien %windir%\system32\logfiles

Er det muligt at ændre dette?

Har søgt hist og her, men kan ikke finde noget om det.
Avatar billede tripwire Nybegynder
27. september 2007 - 19:56 #1
Follow these steps:
Go to Start, right-click My Computer, and select Explore.
Navigate to the drive and folder location where you want to relocate the IIS log files.
Right-click inside the right-hand window pane, and select New | Folder.
Enter a name for the folder (e.g., MyIISLogs), and press [Enter].
Go to Start | Control Panel, double-click the Administrative Tools applet, and double-click Internet Information Services (IIS) Manager.
Right-click the Web site, and select Properties.
On the Web Site tab, select Properties in the Enable Logging frame.
On the General Properties tab, click Browse, and then navigate to the folder you just created to store the IIS log files.
Click OK three times.
Avatar billede riversen Nybegynder
27. september 2007 - 20:08 #2
jesus christ... hvordan overså jeg lige det. Læg et svar
Avatar billede tripwire Nybegynder
27. september 2007 - 20:09 #3
Svar :)