Avatar billede jhus Nybegynder
19. september 2007 - 11:10 Der er 3 kommentarer

Forskellige skærm indstillinger på 2 skærme

Jeg har 2 skærme hvorpå jeg gerne vil have 2 forskellige programmer til at køre på.
Grafikkortet er et Matrox G550PCIe.

Er der nogen som kender et program hvor man kan styre hvilket program som skal starte op på den ene skærm og hvilket program på den anden skærm. Også gerne med automatisk opstart af programmerne.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
19. september 2007 - 11:21 #1
Kan du ikke bare gå ind i avancerede egenskaber for skærm?

Alternativt kan dette program fra Matrox måske være til hjælp:

http://www.matrox.com/graphics/en/corpo/support/drivers/driverInfo.php?id=109
Avatar billede jhus Nybegynder
19. september 2007 - 11:37 #2
Jeg har prøvet programmet powerspace fra Matrox. Og den kan også gemme hvor programmerne sidst blev åbnet !!.
Virker med wordpad, explore m.m.
Men jeg har 2 programmer i vores produktion som ikke kan finde ud af at åbne i det vindue som de sidst blev åbnet i. Så jeg mangler et program hvori jeg helt specifikt kan sige at hvilke programmer skal starte i på bestemt skærm.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
19. september 2007 - 11:46 #3
Tja må indrømme, at jeg ikke kender så meget til Matrox, da det er temmelige dårlige grafikkort de laver.

Alternativt kunne du investere i et bedre af slagsen?