Avatar billede dat_41 Nybegynder
16. september 2007 - 11:00 Der er 6 kommentarer

browser der ikke kan slettes.

Hej der ude Jeg har det prblem at min browser ikke at slettes? og font typen på mine ikoner på skrivebordet er blevet anderledes.
Er der nogle af jer der har en ide om havd det kan være og hvordan jeg får slettet og lavet skifttypen normal igen?
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. september 2007 - 12:05 #1
Du kan ikke afinstallere IE da da den er intergreret i styresystemet.
Avatar billede groop Nybegynder
16. september 2007 - 12:11 #2
Kunne du give lidt flere informationer såsom fx. styresystem version... XP eller Vista? Og er det en helt anden fonttype end den du plejer eller er det blot størrelsen på fonten der er anderledes?
Avatar billede vejmand Juniormester
16. september 2007 - 12:15 #3
Prøv evt. med en systemgendannelse:
Start -> Alle programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Systemgendannelse -> Følg guiden, og vælg et tidspunkt fra før problemet opstod.
Avatar billede dat_41 Nybegynder
16. september 2007 - 14:55 #4
Jeg køre xp og det er en helt anden fot type der er kommet lige pluslig
Avatar billede vejmand Juniormester
16. september 2007 - 14:58 #5
Har du prøvet med systemgendannelsen?
Avatar billede dat_41 Nybegynder
16. september 2007 - 14:59 #6
ja det virker ikke.