Avatar billede groyk Novice
05. august 2007 - 22:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Class bliver ufattelig lang!!

Hej

Er det muligt at dele klassen til en for op i flere filer.

Lidt ligesom man i PHP skriver "include("side.php");"?

Synes at klassen nogle gange bliver EXTREM LANG og er svær at finde rundt i!
Avatar billede nielle Nybegynder
05. august 2007 - 22:11 #1
Du skal kigge på "Partial".
Avatar billede nielle Nybegynder
05. august 2007 - 22:13 #2
Klassen kan deles over flere filer, hvis man skriver dette i hver:

Partial Public Class DinKlasse

End Class
Avatar billede arne_v Ekspert
05. august 2007 - 22:42 #3
Overvej evt. om den meget store klasse kunne splittes op i flere klasser.
Avatar billede nielle Nybegynder
23. august 2007 - 08:31 #4
Hvad med noget respons?
Avatar billede groyk Novice
23. august 2007 - 16:45 #5
Hej

Du/I må meget undskylde den lange responstid, havde helt svedt spørgsmålet ud i min iver!!

partial virker skam rigtigt fint, men har dog istedet efterfølgende delt klassen op i flere klasser som arve_v foreslog.

Du er velkommen til at smide et svar, så lukker jeg spørgsmålet :-)
Avatar billede nielle Nybegynder
23. august 2007 - 18:24 #6
Vi kan jo dele :^)