Avatar billede jesperrathje Nybegynder
30. juli 2007 - 11:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

SBC Converter

Hejsa.

Håber jeg har valgt den rigtige kategori, da det er mit første spørgsmål herinde.

Men men.. Jeg søger et program som kan convertere mp3 filer til SBC filer.
Jeg har købt en bluetooth musik modtager, som gør det muligt, at jeg kan spille min musik fra mobilen, over mit anlæg. Mobilen spiller SBC filer, men det gør min computer ikke.

Deerfor ønsker jeg at finde en converter således jeg ligeledes kan benytte min computer sammen med denne bluetooth musik modtager.

På forhånd tak.

// Rathje
30. juli 2007 - 11:23 #1
http://filext.com/file-extension/SBC - lidt specielt format ?
Avatar billede jesperrathje Nybegynder
30. juli 2007 - 11:32 #2
Ja det er et lidt specielt format, men det skulle umiddelbart være det eneste format som bluetooth enheden understøtter.

Der er tale om denne enhed: http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=dk&lc=da&ver=4000&template=pip1&pid=10795&zone=pp

Udfra dit link synes jeg ikke rigtigt jeg kommer videre.. ?

// Rathje
Avatar billede jesperrathje Nybegynder
01. august 2007 - 10:09 #3
Jeg har fundet en anden løsning på problemet. Ellers tak for hjælpen.
01. august 2007 - 10:31 #4
... som vi andre måske må vide ?