Avatar billede Slettet bruger
25. juli 2007 - 00:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fejl: Forbidden - You don't have permission to access OSV.

Hej eksperter.

Da jeg ikke har kunnet få Asp.net og MySQL til at sammearbejde på mit webhotel på web10.dk besluttede jeg at installere apache samt asp.net på min lille server maskine (hvor mySQL serveren også lægger)..

Jeg har så lavet nogle asp.net tests for at se om det virkede og det virkede fint..
Men nu ved jeg ikke rigtigt hvad der er sket? Når jeg prøver at gå ind i fx default.aspx så får jeg fejlen:
_______________________________________
Forbidden

You don't have permission to access /default.aspx on this server.
_------------
apache/2.0.59 (Win32) server at localhost Port 80..
__________________________________________

Og det skulle da være mærkeligt at jeg ikke har rettighederne når jeg er på Localhost ?..

Nogen som kan hjælpe?
Avatar billede g00fy Nybegynder
31. juli 2007 - 18:28 #1
hm, apache og asp? hvorfor bruger du ikke IIS istedet?
Avatar billede Slettet bruger
02. august 2007 - 17:18 #2
hmm.. ved faktisk ikke helt :)

Jeg kører XP på serveren lige nu (har pt. ikke andet), og man kan så vidt jeg kan forstå ikke downloade IIS.. Har heller ikke min XP cd pt.
Avatar billede g00fy Nybegynder
02. august 2007 - 19:02 #3
okay, jeg vil anbefale du får fat i en IIS istedet, du kan godt få apache og asp til at virke, men det er med en masse krumspring.
eller også skal du gå over til php istedet. eller ruby on rails.
Avatar billede Slettet bruger
04. september 2007 - 17:51 #4
Lukker