Avatar billede jerrysvendborg Nybegynder
11. juli 2007 - 12:15 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Opsætning af Mobiltelefon til Internettet

Det er muligt at det ikke er i dette forum jeg kan stille spørgsmålet, men jeg prøver alligevel. Jeg har købt en Sony Ericsson K750. Jeg har også læst brugsanvisningen og har også fået "noget" fra min udbyder TDC.
Jeg kan bare ikke få det til at virke...........
Derfor mit spørgsmål her: Er der nogen der har en forståelig og nem måde at sætte min Mobil op på så vil jeg være yderst taknemmelig.
Avatar billede bubbaa Nybegynder
11. juli 2007 - 12:18 #1
Prøv at hente en GPRS opsætning:
http://privat.tdc.dk/publish.php?dogtag=f5_p_mob_ops
Avatar billede ttopholm Nybegynder
11. juli 2007 - 12:19 #2
Avatar billede jerrysvendborg Nybegynder
11. juli 2007 - 13:49 #3
Jeg har hentet en opsætning fra kundeservice i TDC, men det er faktisk det jeg ikke kan få til at virke. Det er da muligt at det er mige der umiddelbart ikke er god nok til at læse indenad.
Avatar billede bubbaa Nybegynder
11. juli 2007 - 14:06 #4
Måske skal du ind og vælge den profil bagefter. Kan være der er flere installeret, og standard står til en forkert.
Siger den bare du ikke kan forbinde?
Avatar billede jerrysvendborg Nybegynder
11. juli 2007 - 14:57 #5
Den  siger at forbindelsen ikke er oprettet, kontroller netdækningen eller data og internetindstillingerne. Så det er faktisk det hele der ikke er i orden.
Avatar billede bubbaa Nybegynder
11. juli 2007 - 15:09 #6
Så er det din profil der ikke er rigtig. Kan duse om det er tdc's profil du bruger?
Avatar billede jerrysvendborg Nybegynder
11. juli 2007 - 18:33 #7
Foreløbig tak, jeg vender tilbage lidt senere, er nødt til at køre hjemmefra nu. Jeg skal nok vende tilbage...
Avatar billede jerrysvendborg Nybegynder
12. juli 2007 - 01:20 #8
Jeg bruger TDCs profil og jeg har nu checket alt er sat rigtigt op jfr. vejledningen. Dog står der på et sted......find internettjenester o.s.v. Når jeg ser i manualen der fulgte med Mobiltelefonen står der det samme......det skal jeg bruge for at gå på nettet. Hvor i alverden finder jeg det henne? Det er det samme med Play now.....hvor findes det? Jeg ved ikke om du kender telefonen men jeg mener jeg har gennempløjet alle menuerne uden at finde noget der ligner ovennævnte. Jeg ved godt hvor internetindstillinger findes o.s.v. men de kalder det internettjeneste (indtast Url o.s.v.) men hvor?
Avatar billede bubbaa Nybegynder
12. juli 2007 - 07:06 #9
Prøv at tjekke din firmware. Umiddelbart ser det ud til der er problemer hvis du har R1J002. Den skal du så have opdateret.
http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=dk&lc=da&ver=4000&template=ps1_1_3_1_1&zone=ps&lm=ps1_1&pid=10242&fid=21839&esi=true
Hvis det er en k750i du har, kan det gøres her.
Avatar billede bubbaa Nybegynder
12. juli 2007 - 07:08 #10
Du skal muligvis hente indstillingerne igen bagefter. Måske du har mere held ved at hente dem herfra:
http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=dk&lc=da&ver=4000&template=ps1_1_4_3&zone=ps&lm=ps1_1&pid=10242
Avatar billede jerrysvendborg Nybegynder
10. februar 2010 - 15:51 #11
Ingen brugbar hjælp