Avatar billede morlin Nybegynder
08. juli 2007 - 18:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

trådløs virker ikke på arbejdspc

Hejsa

Jeg har problemer med at få det trådløse internet til at virke på min bærbare arbejdspc. Jeg har haft trådløst netværk i et halvt års tid og det virker ubeklageligt på min hjemme bærbare pc. Jeg har netop modtaget en arbejdspc, som jeg vil forsøge at koble på, men uden held. Jeg har sat det trådløse netværk op med koder osv, og nu er problemet jo selvfølgelig også at jeg ikke kan huske min kode m.m. Kan jeg trykke på reset og starte forfra ??
Avatar billede Slettet bruger
08. juli 2007 - 20:14 #1
Du kan trykke på reset på routeren og starte forfra
Avatar billede canzer Nybegynder
11. juli 2007 - 10:54 #2
Første regel - gem dine koder ;)

Alt efter hvilken router det er kan du logge ind på fx http://192.168.1.1 og ændre koden (i stedet for at resette og miste alle settings... du evt har lavet dengang du satte den op.)
Avatar billede miqe Nybegynder
22. august 2007 - 01:16 #3
Visse modem/routere anvender http://192.168.1.254 til deres webinterface selvom gateway er 192.168.1.1 (bl.a. Billion)